sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

39 down

Tänään on sunnuntai ja laskeskelin tuossa juuri, että 39 viikkoa olen täällä nyt ollut. Aika monta.. Perjantaina päivämääriä katellessani tajusin kuinka 9kk on kulunut. Se on hirmuisen pitkä aika! Tajusin myös, että 2kk enään edessä tätä elämää... Mun puolesta saisi koko työ osuus olla jo ohi ja matkustelu voisi alkaa. Vaikka kuinka viihdyn täällä en malttaisi odottaa lähtöä! Uusien paikkojen näkemistä, ihmisten kohtaamista ja reissuelämää. Pieni juttu tietenki olisi myös.. Ensimmäiseksi Veera <3 ja sitten Karo sekä Aliisa <3. Kotia unohtamatta, mutta siihen nyt on vielä yli 5kk.


Kuva on tältä päivältä. Hienosti muuten unohdin numeron 63 tuosta.. Ei sillä, tämähän on vasta toinen versio koska ekassa aloin numeron 60 jälkeen vetämään numeroita ylös enkä alaspäin..


Alle 60 yötä :)


Viikot menevät kuin siivillä ja tämäkin oli aika tavallinen. En oikein urheillut, olin kipeänä pikkuisen ja en vain jaksanut. Kerran kävin crunched+pumppi vetämässä... Maanantaina mulla oli hirmuinen ikävä kotiin. Suihkussa pillitin, koska tuli mummia ikävä joka taivaassa varmasti tälläkin hetkellä katselee mun perään. Ikävä helpottui, kun seuraavana päivänä skypetin ihanaisten äitin ja isin kanssa. Torstaina Ronja tuli meille ja Claremont Hotellin sijasta katsottiin leffaa, makoiltiin sängyllä ja höpöteltiin. Paljon parempi ja halvempi vaihtoehto! Perjantai ilta menikin lapsia vahtiessa ja lauantaina olin eläintarhassa, mutta siitä kirjoitan lisää erikseen. Tänään vietän lazy sundayta kotona.


<3 Maija

Ei kommentteja: