keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Always on my mind...

Oon tässä muutamana iltana mennyt ajoissa sänkyyn, mutta makoillut todella kauan sängyssä eikä uni vain ole tullut. Se on hirveintä mitä tiedän, mutta ainakin on tullu ajateltua ihan kaikenlaista! Tosi paljon tatska-asioita ja tänään mentiin hieman eteenpäin sen asian suhteen, wuhuu! Sitten mietin tossa yksi päivä mitä kaikkea haluaisin joululahjaksi. Meillä on tosissaan nykyään tapana, että hirveästi ei lahjoja osteta, mutta silti niitä aina hieman ilmestyy.. 

Lahjalistalla on

*Salattujen Elämien ensimmäiset jaksot DVD:llä*
*Nälkäpeli-kirjasarjan kirjat*
*Itsekudotut, kivan väriset villasukat talveksi*
*Leffalippuja*
*Candace Bushnellin Carrien nuoruusvuodet ja Enimmäinen kesä New Yorkissa kirjat*
*Rahaa...*
*Suklaata on tietenkin aina saatava*
*Lahjakortti
- Stokka
   - Kasvohoito
- Hieronta

Enhän mä tietenkään ole yhtään ajoissa, mutta kun tälläisiä juttuja tuli mieleen.. Nykyään ei ole enää niitä monien sivujen mittaisia lahjalistoja mitä tuli tehtyä nuorena, ehkä ihan hyvä vain. Muutenkin en mä niistä lahjoista enää NIIN paljoa välitä, enemmän mulle merkitsee seura sekä ruoka. Mä yksinkertaisesti rakastan ruokia mitä meiltä löytyy joulusin. Ei ne laatikot, mutta alkupalat. AH. Kenellekään ei varmasti ole jäänyt mun blogia lukiessaan, että rakastan ruokaa...

Joulua odotellessa, ei siihen onneksi ole enään kuin hieman yli 5kk..

<3 Maija

Ei kommentteja: