perjantai 22. kesäkuuta 2012

Pics are always a good thing... I think so!

Täsäs olisi kasa ihan todella random kuvia. Kaikki puhelimellani otettuja.. Käytän sitä nykyään hyvin paljon ja kuvailen mitä milloinkin (aikalailla koska lähettelen monien kavereiden kanssa mitä ihmeellisimpiä kuvia edes takas). Noora lähettelee kuvia Thaimaasta, Leo itsestään ja kaikesta muusta jne. Hauskaa :)

Oltiin Jeren kanssa puhuttu tosi usein munakkaan teosta ja oli tehny hirveän kauan sitä mieli.. Ajattelin yksi ilta että nyt pyöräytän sen!! Ainekset loistavat ja muutenki tuntu että kyllä tää ny onnistuu, en mä voi epäonnistua..

No kyllähän mä epäonnistuin!!! Se näyttää kauhealta, mutta onneksi se oli hyvää! Palaneita kohtia myös löytyi ni ajattelin sour creamin auttavan... :P

Kuvasin kotikatua tuossa yksi päivä kun kävelin salille.. Ei tää syksynen fiilis tästä oikein kunnolla valitettavasti välity..

MUTANTTIMANSIKKA!

IKEA <3 käyn täällä tosi paljon enemmän kuin Suomessa..... Parhaat lihapullat!

Oon tässä muutamana iltana ollu vahtimassa kahta aivan ihastuttavaa tyttöä, kuvassa olevaa Alicea ja pikkusiskoa Jessicaa. Ihan loistavaa eikä tunnu työltä!

Näin rankkaa se työ on ;) tyttöjen mentyä nukkumaan mä sitten vain hengaan. Syön ja luen.

Parasta. Ei oikeasti ole parempaa kuin dippailla kurkkua sekä porkkanaa. Oon niin iloinen, että äiti toi mulle dippejä!! Aina leffa eväänä kotona ja välillä ihan muuten vain innostun syömään..

Mulla taisi olla liian jännää.. Oli tylsää ja tein sitten tälläisen. Tää komeilee nyt mun seinällä ja 4 yötä on jo ruksittu, eli voin sanoa ALLE 70 YÖTÄ REISSUUUUUN!

Mitäs muuta.. Hmm. Viime viikonloppu: perjantaina olin vahtimassa tyttöjä sekä yökyläilemässä. Lauantaina otin TODELLA rennosti kotona, katsoin Alice in Wonderlandin vihdoin ja viimein (oli kyllä hyvä). Sunnuntaina aamusta heti urheilin, hengasin ja sitten Maikki tuli meille (katsottiin 2 viimeistä Potteria, ne ei petä koskaa). Tällä viikolla olen ollut hieman kipeä, flunssaa ja mahakipua. Ei kiva. Tiistaina treffasin Ronjaa, saksalainen tyttö tästä meidän läheltä. Tosi mukavan oloinen, ollaan lähdössä lauantaina ulos yhdessä. Tosi kiva juttu kyllä :) Urheilut on ollu heikomman puoleiset, eilen tosin vetäsin hyvän crunched+bodypump+bodybalance yhdistelmän. Aika tappo... :D Voi kyllä johtua että tästä johtuen nyt olen taas kipeänä.. 


Tälläistä tänne puolelle maailmaa <3


<3 Maija

Ei kommentteja: