sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

good onion

Taas viikko takana.. Tämäkin meni taas nopeasti.


ma: töiden jälkeen näin Byronia, se opetti mulle footyn saloja. Sitä hiton palloa on muute hemmetin vaikea pomputtaa.. Empä mä kyllä mikään luonnonlahjakkuus potkujenkaa suhteen ollu, hahah! Mutta oli kiva viettää aikaa yhdessä, siinä on kyllä ihminen ketä tulee pirun ikävä :/
ti: hyvin normaalin työpäivän jälkeen mä olin vain kotona. JÄNNÄÄ!
ke: nykyään keskiviikot on ihan mun lemppareita.. Vain ja ainoastaan koska pääsen jo 1pm! Menin Garden Cityyn, pieniä ostoksia tein. Mun oli ihan pakko ostaa ulkoinen kovalevy ja sellaisen löysinki. Sit löyty myös paita.... Mut se oli vaa $5. Illan hengasin Clintin kanssa.
to: Ronja tuli meille illaksi ja katsottiin Sinkkuelämää 2 leffa. Olihan se pakko katsoa kun viime viikolla oli 1. Mukava ilta, tosi mukava tyttö!
pe: sain illaksi extra duunia ja olin vahtimassa Alicea sekä Jessicaa. Ai että nuo tytöt ovat ihania, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Ilta meni mukavasti ja tulipahan rahaa eikä sitä menny. Aloin aikasin nukkumaan!
la: vietin rennon päivän kotona, nautin. Heräsin tosissaan jo 9.30am ilman kelloa... Sitten olin yökyläilemässä.
su: tässähän mä vaa dataan......


<3 Maija
ps. jos joku ihmettelee mun tekstin otsikkoa (ei varmaa ihmettele koska yleisesti ottaen niissä ei ole mitään järkeä koskaan..) ni siiis.. Juttuhan menee niin, että täällä päin sanotaan tosi usein "good on you" ja jos sen sanoo tietyllä tavalla ni se kuulostaa aivan "good onion" :D yhtenä päivänä alkoi hymyilyttämään taas kun meidän kaupan myyjä sanoi mulle niin. Hyvä sipuli vaa sulleki!

Ei kommentteja: