tiistai 24. heinäkuuta 2012

Here we go again, pics!

Pikkuinen siinä keskittyneenä eväisiin ja toinen vaa ottaa kuvia.. Mutta kun mun mielestä M on aina niin äärettömän suloinen!!

WE <3 IKEA

Tälläiseltä näyttää mun lähtökalenteri. Tai siis näytti.. Lauantailta tämmöinen kuva. Mutta nyt olen tosissaan poissa kotoolta joten ihan ei tule päivälleen oikeata. Olen todella innoissani lähössä, mutta samaan aikaa pieni osa minuu haluis jäädä. Tää nyt varmaan on normaalia. Reissu ja koti jee, mut on täälläki ne omat ihanat asiat...

Ajelin tuossa viime keskiviikkona Belmontin IGA:aan missä tiesin olleen LAKUJA myynnissä. Hieman peloissani menin sinne, yleensä mun tuuri on sellainen että tietty ne ois loppunu.. Mutta jeee ei ollu! Siellä niitä oli ja tuli ostettua 4 pussia. Piti muuten äsken hakea kourallinen... Yleisesti ottaen en oo lakujen ystävä, mutta nää on maistunu pirun hyvitä! Pakotin myös aussikaveri Clintin maistaa tätä herkkua, kyllä se yhen söi mutta ei pyytäny lisää, haha! Fasun sininen maistu sille, vaikka ei se sitä yhtälailla hehkuttanu ku mä....

<3 Maija
ps. yksi päivä vietin päikkäreitä maailman parhaassa seurassa. Lutukka <3



Ei kommentteja: