lauantai 14. heinäkuuta 2012

Teddy teddy

Aina yhtä ihana Alice! Olin viime viikolla taas kattomassa tyttöjen perään ja ne on kyllä uskomattoman sulosia tapauksia.

NAM. Tossa oli kyllä myös banskua ja mansikoita mun muistaakseni....

Mun useiden iltojen illanvietto tapa nykyään.. Aika parasta! Eilen oli samat eväät, lisänä kukkakaali ja elokuvana Be Cool. Villi perjantai ilta. Mut hei mites tää, nyt meneillää 7 viikonloppu putkeen selvinpäin. Tälläistä ei oo tapahtunu sen jälkee ku täytin 18.....


Otin tossa yks päivä tylsyyttäni kuvia ja kauhistuin aikalailla.. Mun latvat näyttää enemmän kuolemalta ku oisin uskonu! No nyt on onneksi kampaaja aika varattu, vaikka en mä ihan hirveästi halua napsia poijes ku oon saanu kasvatettua edes näinkin pitkän hiuksen.

Uutukainen paita, oli vaaaan tosissaa $5 ni pitihän se saada...

Tässä taas kasa puhelimella otettuja kuvia. Joo aika lame, mutta kun se on aina mukana ja sillä on helppo napsia kuvia. Ei kameraa jaksa aina kantaa mukana! Ja kun ei ole mitään jännää kuvattavaa ni...

Viettelen tässä just rentoa lauantai aamua. Heräilin jo 9.30, aloin nukkumaan vissii 11. Perjantai iltana. KYLLÄ. Äsken söin puuroa ja päärynää sekä banskua, nam. Oon koittanu vähentää leivän syöntiä, vedin sitä tossa yhes vaihees lähes joka aamu vaik aluks täällä söin leipää ehkä kerran kuussa! Nyt oon sitten vaihtanu puuroon, se on hyvääääääää. Haluaisin hirveästi mennä tohon meidän terassille lukemaan ja nauttimaan auringosta, mutta tuolla on hieman pilviä. Kyynel. Vaikka ulkona on aika kylmä (+14°C) niin aurinko lämmittää kivasti. Oon parina päivänä viettäny mun breikkiä auringossa ja saanu pari pisamaa lisää jeee! Ja alotin tossa uuden kirjan, koska Eat Pray Love on mun mielestä suoraan sanottuna vaa tylsä! Ehkä mä koitan saada sen loppuun ennen lähtöä, luin sentäs jo koko Italia osan.... (Kävin äsken makaamassa hetken tuossa terassilla ja oikein mukavasti aurinko lämmittä, hiton pilvet vois lähteä!)

Hirveästi pyörii mielessä tuo lähtö täältä Perthistä.. Sehän tapahtuu puolentoista kuukauden päästä, eli ei tosissaan ole enää pitkä aika! Tiedän ettei liika saisi ajatella eteenpäin, pitää nauttia hetkestä. Sitä mä teen, mutta väistämättä tulee ajateltua tulevaa melkein 4 kk reissua! Viikon päästä lähetää perheen kanssa viikoks Broomeen mihin tarvitsee pakata kesävaatteita, mutta sen jälkeen alan varmasti pikku hiljaa jo lajittelemaan vaatteita. Mitkä lähtee mukaan, ne jotka lähetän kotiin ja sitten ne mitkä tylysti jätän tänne. Koska tiedän, että elokuu tulee menemään siivillä. Vaikka varmasti aika tuntuu matelevan, koska odotan NIIIIIIIN innolla lähtöä, olen samalla varma että on vain hujahdus ja viimeinen viikonloppu on alkamassa. Siinä vaiheessa pitäisi kaiken olla jo valmista. Rinkka testattu, en todellakaan halua siitä liian painavaa. Paketit lähetetty kotiin. Mieluiten tulevat lennot jo ostettu (suurin osa on jo, huh). Majapaikat Australiassa valmiina. Ei pidä stressata liikoja, kaikki menee varmasti hyvin.

Täksi päiväksi ei ole mitään ihmeellistä ennen iltaa, leffaaan jee! Varmaan otan vain rennosti, menen ehkä tosta auringosta nauttimaan vielä lisää, kirjoitan blogia jos siltä tuntuu, otan pitkän suihkun.. Tällä mennää! Ja tosissaan illan elokuvana tulee toimimaan Ted. Se on varmasti hyvin levoton ja ehkä yli vedetty leffa, mutta mä oon halunnu sen nähä siitä asti ku näin trailerin ekaa kertaa! Ja uskon sen olevan hauska. Mark Wahlberg ei myöskään huononna sitä, se on aika ihana...



<3 Maija
ps. Veeran reaktio mun viime kirjoittelusta...

"hahaha ootko tosissas?"
"muija kirjoittaa heinäkuussa joululahjalistaa"

joo kyllä, mulla ei ole oikein juttuaiheita ja sitten pitää kirjoittaa tyhmistä mitä tulee mielee!!!!

Ei kommentteja: