maanantai 9. heinäkuuta 2012

food is all you need?

Mun on aivan pakkoa kertoa yhdestä ruuasta mistä olen oppinut tykkäämään.. Oon ollut aina sitä mieltä, että on luonnotonta pistää esim hilloa tai marmeladia paahtiksen päälle. Siihen kuuluu laittaa voita sekä kurkkua, tomskuu yms. Ei mitään makeata! Täysin järjetöntähän on laittaa hilloa sekä pähkinävoita. Ei vain voi olla hyvää, hyi! Yksi päivä sitten Jasun kanssa maisteltiin paahtiksia ekä vegemitella (HYI) ja sitten hillo+pähkinävoi yhdistelmällä (NAM). Siis se on oikeasti ihan hiton hyvää!!! Ehkä jenkit ei olekaan ihan hölmöjä, toi yhdistelmä vei mun kielen mennessään.

Tässä ohjeet tämän hyvin vaativan ruuan tekemiseen:

1. Ota esille hillo


2. Ota esille pähkinävoi


3. Seuraavaksi etsi itsellesi paahtoleivän pala ja paahda se


4. Levitä hillo ja sen perään pähkinävoi paahtoleivälle


NAUTI!

Helppoa ja erittäin hyvää. Kyllä mä edelleen yleisesti ottaen syön leipäni "paremmalla" tavalla eli suolaisena, mutta välillä löydän iteseni nauttimasta tätä herkkua.

Täällä ollessani olen myös oppinut tykkäämään sushista. Tunasushi on ihanaaaaaaa. Oikeastaan muita mä en syö koska tykkään tästä niin kovasti. Monena päivänä se toimii mun lounaana, naminami.

Myös pari muuta juttua on tullu ihan mun lemppareiks täällä.. Sour cream, kokonaiset pavut, tzatziki, päärynät. Tässä muutama tän hetkinen lemppari mitä syön vähän väliä. Joojoo rakastan ruokaa mutta kaikkihan sen tietää jo valmiiksi.

<3 Maija

Ei kommentteja: