lauantai 1. syyskuuta 2012

This morning, today morning, who cares?!?!

"No heippistä hei vaan! Ainakin nyt näyttää hyvältä blogin puolella, mähän olen jopa aktiivinen! Se kyllä johtuu siitä että olen yksin...... Tälläistä kirjoitin eilen (keskiviikkona)

Ensimmäinen kokonainen Melbourne päivä alkaa olla lopuillaan ja mä olen rakastunu! Ihana kaupunki, aaai että. Tänään olen kävellyt paljon ympäriinsä, valmistellu pakettia mikä lähtee kotiin ja nauttinut. Ihana kuin voi vaan tehdä mitä lystää, jotain hyvää tässä yksin matkustamisessa (vaikka oon kyllä huomannu, ettei tää oo ihan mua varten.. Kaipaan juttukaveria tähä viereen, kaikki asiat ois ihana kokea yhdessä jonkun kanssa). Päädyin night marketeille ja olin taivaissa. Mahtava juttu! Oli paljon myyjiä keiden kojuista oisin voinu ostaa vaikka mitä (päädyin ostamaan kahdet halvat, mutta sitäkin kivemmat korvikset), erilaisia ruoka vaihtoehtoja (söin maukkaan peruna-pumpkin keiton joka tarjoiltiin leivän sisässä nam), musiikkia, ihmisiä.. Kaikilla oli hyvä fiilis ja tuolla oisin viihtyny monen monta tuntia seuran kera. Yksin riitti hetki, haha, vaikka nautin ihan älyttömästi! Nyt alkaa olee väsy, kai sitä nukkumaan vois hipsiä..

No eipä mun ilta kyllä heti loppunukaa! Päädyin jotenkin kummasti naukkailemaan viiniä hostellin asukkien kanssa (äiti älä huoli, en juonut kuin ihan vähän!!!!). Ai että oli mukavaa! Seurana oli 6 poikaa (hostelli on aika tyhjä tyttöjen puolesta...) ja hengailtiin johonki hieman yli 3am. JA MUN OLI TARKOTUS MENNÄ AIKASIN NUKKUU!! Voivoi. No mut ei voi mitää, kuten neki huomautti, eihän mulla ole mitään tarvetta herätä aamulla eikä velvoitteita. Niistä jokainen on töissä mutta ei ne antanu pikku juttujen häiritä.. Päädyin ratkaisuun, että pysyn täällä koko Melbourne ajan enkä ala vaihtelemaan hostellia kesken kaiken. On sen verra mukavaa."

Tuollaista kirjoitin tossa pari päivää sitten eli torstaina. Nyt eletään jo lauantaita, mutta eipä tässä suurempia asioita ole tapahtunu. Oon illat hengannu hostellikaverien kanssa, maistellut hieman viiniä ja tutustunut hyvin erilaisiin ihmisiin. Eilen tuli sellanen tosi absurdi hetki koettua mitä ei ihan joka päivä koe.. Vanhempi kiinalainen mies lauloi oopperaa mulle ja muutamalle pojalle. Kuulostaa oudolta, mutta oli ihan loistava hetki! Niin upea ääni ettei ole tosikaan, oltiin kaikki ihan haltioissamme. Mulle kerrottiin, että se usein lauleskelee tuolla piristäen muita. Ihanaa. Päivisin olen myös saanut samaisista ihmisistä seuraa, melkein hengaan enemmän seuran kera kuin yksin!! Onneksi päätin pysyä tässä hostellissa, mul on tosi kivaa kyl! Kaupungista, että tääl menee sellanen ilmainen ratikka kaupungin ympäri, vedin sen lenkin tuossa yksi päivä, superi juttu! Tosi kiva tapa nähdä kaupunkia ja liikkua ympäriinsä. Ruoka on ollu epäterveellistä, nyt tulee muutos! Onneksi sentäs käveltyä tulee paljon.. Plus miinus nolla :D Valokuvia olen ottanu laittoman vähä, hyi minua. Mutta oon aina tälläinen, tykkään enemmän kuvata ihmisiä (kavereita) ni.. Sittenkun tuossa ALLE 3 viikon päästä saan seuraa ni lupaan enemmän kuvia. Tällä hetkellä kamerasta löytyy vain pari huonoa kuvaa joten en edes vaivaudu laittamaan niitä tänne, haha.

Loppuun vielä, että vaikka kuinka yksinäisyys hetkiä iskee silloin tällöin ni kyllä mä hitto oon aika onnellinen. Koen nyt tällästä reissaamista ja yritän ottaa kaiken ilon irti. Ikävä on vähän joka puolelle tällä hetkellä, mutta mä pärjään. Tietenki! Toivottavasti kaikki asiat on hyvin joka puolella maailmaa, eiköhän ne ole :)

<3 Maija

Ei kommentteja: