sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Hi from SURFERS PARADISE

On ollu vähä taas taukoa... Mutta joo, tällä hetkellä makoilen rannalla. Ei huono.. Seura on kotoisin Saksasta, Ranskasta ja Etelä-Afrikasta. Tää on kyllä parasta hostelli elämässä, kuinka paljon sitä tapaakaan ihmisiä maailman eri kolkista!! Surfersissa ollu 3 yötä, tosi kivaa ollu. Paikkana tää ei oo mun lemppari, jotenkin liian turisti ja epäaito. Mutta oon nauttinut super paljon! Hostelli missä elän on mahtava. Olin hieman kauhuissani, koska päätin nukkua dormissa 19 muun ihmisen kanssa... Mutta se ei todellakaan ole huono asia!! Aamuisin tulee herättyä aikasin, juttelu seuraa löytyy aina ja huone on jopa siisti. Oon tavannu uskomattoman määrän mahtavia ihmisiä ja viettänyt mukavia hetkiä. Tosi juhla painoitteista ollu, mutta eipä se haittaa haha! Täällä vielä 1 yö, huominen yö lentokentällä tosissaa ja sitten lähtö. Tosi surullista, vaikka kiva mennä Fijille. Oon kuullu taas tosi paljon kehuja siitä, en malta odottaa!! Kuvien suhteen olen taas ollu laiska, shame on me!!! Kyl mä viel paranen.. Mutta tää nyt oli tällänen lyhyt teksti, lähen tästä potkimaan palloa kavereiden kanssa!

<3 Maija
Ps life is grreeeaaat!!!!! Ja nautin yksin matkustamisesta nyt, tää hostelli varsinkin ollu niin mahtava että ei oo haitannut hetkeäkään olla reissussa yksin. Seuraa ollu koko ajan ja aurinko on paistanut, mitäs muuta sitä voisi toivoa..?

Ei kommentteja: