lauantai 22. syyskuuta 2012

fiji time

Mun on pitäny tässä jo monta päivää kirjoittaa lisää Surfersista ja sitten Fijistä.. Ja vielä kun hostellissa on ilmainen wifi ni olisi sen pitänyt olla helppoa. Noooo.. Asiat ei mene aina kuten haluaisi ja ehkä ihan hyvä vaan. Täällä oltu 5 yötä ja oon aika rakastunu. Pieniä mutkia on myös ollut, Veeran piti tosissaan saapua eilen aamulla mutta ei näy eikä kuuluu. Hong Kongissa tuli ongelmia lentojen kanssa, ne mogaili siellä ja odottelen neitiä edelleen. Jos kaikki menee hyvin (toivottavasti!!!!) huomenna saan Veeruskan isoooon halaukseen! En malta odottaa.. Parit itkut tuli jo itkettyä ku ajattelin ettei se tule ollenkaan tänne. Pieni herkkis oon ollu.... AINIII! En oo varma kirjotinko täällä mun kadonneista kuvista, mutta enää ei huolta, MUN TIETOKONE ON SUOMESSA TURVASSA!!!!!!!

Eli eli. Aika Surfersissa oli ihan parasta, mulla oli todella kivaa! Paljon paljon uusia kavereita, joka ilta eri ihmisten kanssa pientä juhlimista.. Tuli kokeiltua goone bongia,H Y I! Vika ilta oli loistava, dinnerin jälkeen isolla porukalla rannalle maistelemaan viiniä ja nauttimaan elämästä. Ihanaa. Parin tietyn ihmisen kanssa tulin läheiseksi ja oli tosi ikävä lähteä. Mulla on tooosi ikävä yhtä saksalaista tyttöä, Lauraa kenen kanssa kaveerattiin vasta vikana päivänä mut heti mein synkkas välillä! Oltiin molemmat ihan surkeina ku tiet eros seuraavan päivänä. Se on aina jännä välillä kuinka joidenkin kanssa tulee heti toimeen super hyvin ja tuntuu kuin olisi tuntenut vuosia.. Nyt kävi näin.

Suomi Saksa Ranska Kanada Etelä-Afrikka Australia mixaus

pakollinen turisti kuva....
Voisin lisätä pari kuvaa Fijiltä myös tähän perään. Ja kertoa mitä kaikkea oon tehny täällä. Oon jopa ottanu kuvia, hyvä minä jeee! Oon aika paljon hengaillu samojen ihmisten kanssa ekasta illasta lähtien, porukka on koko ajan kasvanut pikku hiljaa. Tää hostelli on alueella missä on monta hostellia, mutta kaikki tulee hengailemaan tänne. Ilmaisen netin ja porukan takia, täältä löytyy aina joku viettämässä aikaa. Juttuseuraa ei tosissaan tarvitse ettiä kaukaa.. Paikkana tää on älyttömän rento (ok koko Fiji on...) ja todella kiva. Mä nautin todella paljon. Seura on ihanan kansainvälistä ja lämpötila koko ajan hyvä. Kaikki on täydellistä tällä hetkellä. Kenellekään ei oo kiire mihinkään. Fiji time. Täällä ei kelloa katota, siitä ei vain välitetä. Oon aika paljon ottanut vain rennosti, mutta se mulla oli mielessä tänne tullessa. Hammock on ollu kova sana! Ja hengailu ja sosialisoituminen. Yhden kava illan olen viettänyt, kuravettä! Mutta se on tapa ja olisi häpeä olla juomatta sitä. Sen seurassa on kiva viettää aikaa, joku soittaa kitaraa ja laulaa muiden nauttiessa hetkestä. Ja on se siis juotavaa... Mutta mä en vain tykkää! Mitähän mä tosissaan oikeasti olen tehny.. Syöny tuoretta kookosta ja tehny sormuksen kookosesta! Vierailtiin veneelle eilen. Oon lukenu. Uinu. Syöny hyvää ruokaa. Saanu paljon uusia fb kavereita. Kuvaillu. Kirjotan tässä joku pv kunnolla lisää ja parempaa tekstiä, oon tätäki kirjoittanu varmaa pari tuntia koska juttelen samalla ihmisten kanssa. Nyt pari kuvaa!!!!

en koskaa kyllästy näihin !!!!!!!!




 
Ihan loistava ruotsi poika Eric. Levottovampaa ihmistä saa ettiä...

 


<3 Maija
ps tällä miniläppärillä on ärsyttävä kirjoittaa, vammailee kuvien kanssa koko ajan.......


Ei kommentteja: