lauantai 8. syyskuuta 2012

Second place, Brissy!

Brisbanessa elelen toista kokonaista päivääni jee. Oli tosi surku lähteä Melbournesta ja sitten vielä ekat hetket täällä suunnilla meni ihan pyllylleen.. Mun rinkka oli menny lennon aikana rikki, pohjassa valtava viilto. Lentoyhtiönä tietenkin on halpis Tiger, en varmaa tuu näkemään mitään korvauksia.. Noo ostin eilen uuden ja kyllä tää tästä, harmitti vain todella paljon. Huomasin hostellilla hieman myöhemmin, että aurinkorasva oli pikkuisen räjähdelly laukussa.. Paransi oloa kummasta.....

Kummempia en ole täällä tehnyt, kävellyt ja tutkinut ympäristöä. Ihanan lämmintä, shortsit+toppi on päiväsaikaan riittävä vaatetus! Hieman muuttui Melbournessa vetelin leggarit+paita+neule+huivi yms meiningeil. Oikein nätiltä kaupungilta vaikuttaa, keskusta alue ainakin. Melbournesta tuli kyl ihan mun lemppari, ai että ikävöin sitä paikkaa! Aikalailla meen tääl samal kaaval ku Melis, ei ole suunnitelmia ja velvotteita. Oon vielä 2 yötä hostellissa, sitten pariksi yöksi tuttavaperheen luokse ja sieltä Gold Coastille. Ai kauhia, tämän jälkeen pitää sanoa heippa Australialle, hui!

Törmäsin eilen hitto suomalaisiin! Just hieman sitä ennen juttelin hostellilla kuinka suomalaisiin ei törmää kovin usein, ainakaa samal taval ku esim saksalaisiin (tää hostelli on täynnä niitä haha). Ja sitten mua vastaan käveli 3 poitsua ja olihan mun pakko pysähtyä jutustelemaan. Aika nopeasti selvisi, että yhteisiä kavereita yms löytyy, on toi Suomi ihanan pikku paikka..... No ei mut mä olin kikseis, hauskaa. Eilinen ilta oli muutes oikein mukava. Ekaksi pari leffaa ja sitten puistossa istuskelua. Aikalailla britti voittoista oli, minä ja yks saksapoika edustettiin vähemmistöä 4 Lontoosta kotoisin olevan kanssa. Meni hieman turhan myöhään, tänää ei ois millään huvittanu nousta sängystä haha. Onneksi ulkona paistoi aurinko niin pienen taistelun jälkeen voitin ja nyt olen kahvilassa kirjoittelemassa. Loppupäivän käytän varmaan kävellessä, sushia tekisi hieman mieli, kuvia ottaessa, paikkoja ihmetellessä, ehkäpä hostellikaverien kanssa hengaillessa. Saa nähä, katellaa mitä elämä tuo tullessaan!

<3 Maija

Ei kommentteja: