sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Eureka Skydeck 88

 
Yhtenä päivänä paukin kattelemaan Melbournea hieman korkeammalta. Paikkana toimi Eureka Skydeck, 88. kerros. Olihan sieltä oikein upeat näkymät, sattu kirkas päivä ja näki tosi pitkälle! Olin taas ku mikäki pikkulapsi, tykkään käydä tälläsissä maisema paikoissa. Kuvia otin jonkun verran, mutta tuollakin oisin kaivannut jotakuta malliksi kuviin, tykkään hirveästi enemmän kuvata ihmisiä.. Mulla ei ole muuten hajuakaan millasina nää kuvat tulevat näkymään, tällä vamma miniläppärillä ne näyttää ihan hirveiltä. Mun tuurillahan just sellasina ne näkyvät... Anyway, maisemat oli upeat ja päivä kaunis!
 

Näyttääpä mun tukka vauvalta....
 
 
Laitan vielä pari kuvaa Queen Victoria Marketeilta, ihan mun lemppari spotista tosissaa! Kävin monen monena päivänä siellä kiertelemässä ja kaartelemassa. Kuvat ei tee oikeutta, valitettavasti.
 


Viimoinen kuva on kaupungilta napattu. Tämän jälkeen hyppäsin ilmaiseen kiertoajelubussiin, ihan vain nukkuakseni siellä haha! Mä en vain osaa pysyä bussissa hereillä kovinkaan hyvin....



<3 Maija

Ei kommentteja: