keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Something from last sunday

Brisbanen hostelli osuus alkaa olla lopuillaan, enää yks yö jäljellä (joo tää on kirjoitettu viime sunnuntaina). Nyt olisi edessä vielä 2-3 yötä ennen Gold Coastille menos. Laskin just, että Aussi öitä on jäljellä 9!!!!! Hullua. (kuuntelen tässä juuri 6 pojan juttelua HÄISTÄ. Tää on varmaa eka kerta, oon aina kuvitellut ettei pojat puhu tuollasia..). Hitto että oon ollu väsyny. Muutaman yönä menny nukkuu suunnilleen 6am.. Eilen puistohengailun jälkeen (mukana enkku poika ja ranska tyttö) lähin ulos suomalaisten poitsujen kanssa. Ja muutaman ruotsalaisen. Oikein tosi kivaa oli, tänään on tosin ollu fiilikset sen mukaiset... Tuntu kyllä ihan kivalta olla suomiporukalla, vaikka jotain ne kettuili että mun suomenkieli ois huonoa!! En sitten tiiä kuulostaako se erilaiselta jos jonkin aikaa juttelee vain englantia... Tänään edessä pakkausta, leffaa ja ehkäpä hieman sipsiä....

Mä oon kyllä tykännyt Brisbanesta. Tällä hetkellä täällä on meneillään Brisbane festivaalit ja eilen olin pyörimässä juhla-alueella. Siellä on esityksiä, ruokakojuja yms. Ne kestää 2-3 viikkoa, alkoivat eilen. Illalla oltiin joen rannalla hengailemassa Samin kanssa ja siellä oli NIIIN USKOMATTOMAN UPEA valoshow ettei ollu tosikaa. Hyvä musiikki, hienot valot joella, kivoja efektejä.. Olin ihan haltioissani, tuijotin varmaan suu auki. Ja vielä kun taustalla näkyi kaupungin pilvenpiirtäjät ni oli kyllä aika täydellistä. En oo hirveän laajaa aluetta tutkinut kaupungista, aikalailla keskustassa pysyny. Tykkään. Täällä on tosi mielenkiintoisia ihmisiä, eilen istuin pitkään sushin syönnin jälkeen kadulla ja tuijotin ihmisiä. Parasta! Yhdessä vaiheessa virheen istahti pari poikaa, joista toinen heti kysyi haluanko palan pizzaa, olipa huomaavaista. Kieltäydyin kyllä kohteliaasti :) Rakastan täällä sitä, että kuinka helposti voit saada juttukaverin! Oon monena päivänä käyny hyvin mielenkiintoisia keskusteluja kadulla mukavien ihmisten kanssa. Suomessa hieman eri meininki nääs.. Aluksi vieroksuin tätä, nykyään rakastan! Mun tekis taas hirveästi mieli höpötellä kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta säästän teidät miljoonat lukijani. Eli. Hei.

<3 Maija

Ei kommentteja: