keskiviikko 12. syyskuuta 2012

not so perfect.....

Ei kyllä oikein hyvin mene tämä Brisbsne osuus ei... Kaikki alkoi rinkasta. Noo ei siin mitää, uus oli helppo ostaa. Ma iltana, kun olin saapunut tuttavaperheelle huomasin kovalevyni kadonneen.. Oon hostellille soitellu, ei löydy ei. Eihän siinä olisi mitään pahaa, ellei mun läppäri (toinen paikka missä on kaikki aussi kuvat) olisi kadoksissa tällä hetkellä. Sen piti saapua Suomeen aikoja sit, tuolla se jossai seilaa/on kadonnu. Hienoa. Näyttää siltä että tulen hävittämään kaikki kuvani koko 11kk ajalta. (onneksi kavereilla/host perheellä on joitakin kuvia tallessa, mutta kun mä olen kyseessä ei puhuta muutamasta kadonneesta otoksesta.....) Pari iltaa ollu aika itku painoitteisia, tänään tuntu kovin kovin pahalta ja kyyneleiden tuloa ei pystyny estää. Tiedän ettei tämä ole maailman loppu, mä vain satun rakastamaan kuviani ehkäpä enemmän kuin suurin osa maailman ihmisistä.. Ne on tärkeitä mulle. Huoh. No eikun nokka kohti uusia haasteita (epäonnistumisia..). Huomenna suunta kohti Gold Coastia, öitä jäljellä 6!!!!!!

On muute ollu ihana olla poissa hostellista muutama yö.. Kotiruokaa, puhtaat tilat, oma huone, terveellisempi elämäntapa. Haha. Oon nauttinut lasten seurasta ja puuhailusta niiden kanssa, tuntunu kivalta parin viikon tauon jälkeen. Enään 9 yötä ja näen Veeran, kuinka ihanaa! Tuun onnelliseks ku ajattelen sitä. Olin myös eilen onnellinen ku skypetin Clintin kanssa, vaikka tuli ikävä Perthiin. Haluaisin kovin jutella maman kanssa, tiedän että se saa mut iloiseksi. Hemmetin aikaero! Ei mul muuta kiva kiitti hei!

<3 Maija

Ei kommentteja: