maanantai 5. maaliskuuta 2012

Animalia

Yksi hienoin asia Ausseissa on eläimet. Aika lame, mut ihan totta.. Harmikseni täällä ei kyllä kenguja pompi ympäriinsä kaupungissa, mutta täällä eläinpuistot on U-P-E-I-T-A !! Mentiin äitin, Aliisan, Eilan sekä Nooran kanssa Caversham Wildlife Parkkiin tuossa jokunen aika sitten. Ei keretty kauaa olla puistossa muttä mä näin eläimet mitkä halusin eli kengurut ja koalat. Olenhan mä tosissaan kenguja nähny jo luonnossa ja kolarikin oli, mutta tää nyt oli eri asia. Mä pääsin koskemaan niitä ja hengailemaan niiden kanssa. Samoin pääsin koalien kanssa yhteiskuvaan ja silittelee niit. Siellä oli vaikka mitä eläimiä ja se oli vain upea paikka. Kuvat on sekä mun että Nooran ottamia :)


Kengut oli mitä letkeimpiä otuksia !!!




Ja joo. Eläimet on myös yksi hirveimmistä asioista täällä. Ei oo mitään kauheampaa kuin löytää iso siivekäs torakka keittiöstä taikka makuuhuoneesta. Siinä ei paljoa naurata. Tai kuten äsken kävi, Jasu pelasti mut hämähäkiltä joka kuljeskeli mun päässä.


<3 Maija

Ei kommentteja: