sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

:)

Yksi maailman hienoimmista tunteista iski muhun tänään. Takana kiva päivä johon sisältyi tortillojen syömistä sekä hieman alkoholia Nooran luona Jasun, Maikun, Tiian että Tommin kanssa ja OBH yhden juoman, monien kuumien miesten kera. Istuin bussipysäkillä tähtitaivaan alla musiikkia kuunnellen ja tajusin kuinka onnellinen mä olen tällä hetkellä. Hymyilin itsekseni onnellisuuttani ja näytin varmasti huvittavalta. Mulla on ollut Aliisan lähdön jälkeen hetkittäin todella paha koti-ikävä ja oon itkenyt monia kertoja. Oon ollut hieman suru puserossa tosissaan, joten tää oli loisto hetki. Iski todellisuus, että mä olen Australiassa monien ihanien ihmisten ympäröimänä ja elämä on kivaa. Suomessa ne tärkeimmät on ja pysyy, ne toivon mukaan odottaa mua yhtä paljon ku mä niitä!


Päivän kruunaus oli vielä äitin ja Mikon kanssa skypetys. Parasta.


<3 Maija

Ei kommentteja: