maanantai 27. helmikuuta 2012

21

19 helmikuuta täytin huikeat 21 vuotta. Muistan kuinka viime vuonna mulle iski hirviä kriisi kakskymppisten kanssa, se kuulosti kovin vanhalta iältä. No nyt vuosi kun on kulunut niin eipä se ollut hirveätä, takana loistava vuosi ja ei harmita yhtään olla näin vanha. Kyllä tänä vuonna tietenkin iski se pieni kriisi myös, tietenkin.. Vielä kun nykyään vuodet menee huomattavan paljon nopeammin kuin nuorena ei voinu muuta ku panikoida. Hups hei ja olin 21. Onnitteluja tuli paljon ja mukavia lahjoja. Nyt kun olen ollut kokonaiset 7 päivää selvästi lähempänä neljääkymmentä kuin syntymää on olo ihan hyvä. Tiedän että ikää alkaa olla sen verran että niitä kunnon valintoja pitäisi alkaa tekemään ja jotain saada aikaiseksi elämässä. Ja vitut sanon minä, ihan näin suoraan. Oon nuori ja mulla ei muuta ole kuin aikaa. Tää on ihanaa ikää. Pystyin helposti juhlimaan synttäreitäni peräti kolmeen otteeseen ilman että kukaan kritisoi mua. Saan ostaa ihan ite omat alkoholijuomani (jee jenkeissäki nykyyään!!) ja pääsen juhlimaan baareihin. Kukaan ei kato pahasti ku kävelen humalapäissäni 21 vuotis banderolli kaulassa. 


Ja nyt niitä synttärikuvia. 
Synttärit part 1: 19.02.12 Sydney

Manly oli helmi.

Kuka oikeasti kaipaa hienojen ravintoloiden kalliita mini annoksia kun voi saada fish&chipsi ja Coronan setin?

Sydneyn yöelämä sunnuntai iltana oli hieman hiljainen mutta meillä oli mun mielestä ainaki hauskaa Aliisan, Anniinan sekä Katjan kanssa.

Synttärit part 2: 22.02.12 Perth

Mun blondit missäs muuallakaan ku Mustangissa.

Neljä suomalaista blondia tyttöä.. Eiku häh.. Joku mies veti hyvin :D

Saksa edustus.

Paula on ykkönen.

Synttärit part 3: 24.02.12 Perth

Synttäriruokaaa eli tortilloi.


Ollaan niin kuumii et kakkuki lämpeni ;)

Maailman paras keksintö tuo, terkuin melkein synttärisankari jonka koko ilta maksoi noin $12 taxeineen sekä noin 13 juoman kera.

P

J


Kauniit B ja A

Onneksi en täytä 21 ihan joka viikko.. Haha. Mutta kyllä mä lähes joka toinen viikko voisin, oli sen verran hauska viikko ;) Mustangi on edelleen paras, se ei petä. Sain sata ja yks onnittelua, kiitos Jasun ja Nooran ostaman nauhan. Se oli kyllä paras, ilmasii juomii vaa sateli ja halauksia sain enemmän ku osasin laskea.

Tällä viikolla olisi MUUTTO edessä. En voi käsittää sitä.. Päivitellään mun hostmaman kanssa päivittäin kuinka ei tajuta koko muuttoa. Meille tosisaan tulee muuttofima tekemään kaiken eli ei oo vielä mitään tapahtunu. Koko muutto tapahtuu 3 päivässä meidän katellessa vieressä, chilliii. Ihan rentoa ja Aliisakin pääse huikeiksi kahdeksi yöksi mun pool houseen. Sunnuntaina FUTURE MUSIC FESTIVAL, en jaksais venaaaaaaa.

<3 Maija



Ei kommentteja: