keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

sweet home

Päätinpä kirjoittaa sittenkin ekaksi ihanasta uudesta kodistani taino huoneestani. Jätän baareilut, festarit sekä hiekkasurffauksen myöhemmäksi. Eli kuten kaikki varmasti tietää, me muutettiin tossa hieman alle kaksi viikkoa sitten. Alue pysyi samana, talo muuttui hieman isommaksi. Huvittavaa, että olen enemmän nukkunut tässä talossa öitä jonkun kanssa kuin yksin.. Ei sillä, lähes kahden kuukauden ajan en nukkunut yötäkään yksin... Mä rakastan seuraa joten ei haittaa, että mun koti toimii majatalona. Olen iloinen jos joku haluaa yöksi tulla!! Mulle kävi tuuri ja sain pool housen.... Must on vaan hienoa sanoa että asun tollasessa, ihankuin ooceen Ryan. Otto multa jo kyseliki onko vaatteet vaihtunu valkosiin wifebeattereihin.. Tietenki.

En ole oikein kuvannut asuinpaikkaani ulkoolta.....

Ei tullu otettua kuvaa ku talo oli tyhjillään, hölmö minä.

Aliisa joutu muuton keskelle.

Rahalla saa ja hevosellä pääsee.. :D

Suurin osa huoneeseeni tulleista tavaroista oli luonnollisesti mun vanhasta, aivan ihanasti huoneesta. Joten kyllä tuosta äkkiä tuli kodin tuntuinen. On myös IKEA tullut tutuksi,sieltä hakenu juttuja huoneeseen. Mä rakastan mun kaks kerroksista pikku kotiani TOSI paljon, mulle tulee paha paikka kun joutuu sanomaan byebye ja mun seuraaja astuu kuvioihin. Se tyttö saa rakkaudella sisustetun ja laitetun huoneen ;)

KOTI <3

Ei se luksus ole, mutta mulle rakas ja viihtyy siellä muutkin tytöt myös hyvin.

Oma pieni

Kylppäristä puuttuu vielä hyllykkö mutta on se nyt jo kiva..

Olihan se Jasu hyvä tuoda 5kk yökyläilyjen jälkeen oma harja...

Että sellainen. Saitte käsityksen miltä mun koti näyttää nykyään. Itse tästä talosta en viitti oikeastaan laittaa tänne kuvia, ehkä jotain pientä tulee myöhemmin. Ja pienestä puheen ollen.. Meidän perheelle syntyi tänään hyvin pieni vauva. TYTÖLLÄ painoa vain 2,26kg ja kuvista päätellen hyvin suloinen. Annika nimellä kutsutaan ja huomenna saan nähdä prinsessan. Ihanaa että paljon odotettu tyttö syntyi sukuun, neljän pojan seuraksi. Tää tyttö on kyllä onnekas, sillä tulee olemaan ihanat isoveikat.

<3 Maija

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei! Kuinka kauan aijot au pairina työskennellä? Millon palaat takaisin Suomeen? :)

Maisu kirjoitti...

moi :) 11kk olisi tarkoitus töitä tehdä ja nyt jo takana5 ja ½ , hui! kotiin palailen välillä syyskuun ja joulukuun, riippuen kauan aion matkustaa :)