perjantai 16. maaliskuuta 2012

Sandy

"Yleisesti ottaen aina poikien vahtimis illat on ihanan rauhallisia, katon hieman leffaa ja skypetän. Sekä kirjoitan blogia. No tänään tein näitä asioita kunnes.... Mun ilta oli ihan pihalla."


Noin paljon sain kirjoitettua keskiviikkona tuota tekstiä.. Elikkä meiän vanhimmainen tuli kipeäksi ja sitä hoitaessa menikin sitten loppu aika. Raukka oksensi kolme kertaa ja jokaisella kerralla tietenkin puhtaisiin lakanoihin että mä saisin varmasti paljon töitä. Voi pientä, se oli tietenkin ihan surkeana. Mut tultiin pelastaa loppujen lopuks ja pääsin nukkumaan. Seuraavana päivänä kaikki oli hyvin kunnes mä aloin tuntea oloni oudoksi. Mahaan sattui ja oli ällö olo. Muutamia tunteja meni ja löysin itteni samasta tilasta kun hoidettavani yöllä. IHANAA. Eilinen oli tuskaa. Tänä aamuna heräsin iloisena, jes mun mahaan ei satu. No meni pari tuntia ja tässä sitä taas ollaa, maha kipeenä.. Plää. Tosi huono ajoitus.. Kaikesta huolimatta käytiin eilen pikaisesti moikkaamassa pikku prinsessaa, voikun se oli pieni ja nätti!! Äiti ja tytär voi molemmat hyvin ja oli ihana nähdä heitä.


Mistäs mun pitikään kirjoittaa.. Niijoo. No alotetaa vaikka Lancelin, hiekkasurffaus. Joku joka on tekstejäni lukenut tietää, että tää paikka ja toiminta on mulle jo tuttua. No viimeksi meni plörinäksi. Nyt uus kerta, reissuun lähti mun kanssa Aliisa, Jasu sekä Noora. Tällä kertaa asiat meni huomattavasti paremmin ja pystyttiin jopa laskemaan! Hieman vaikeata se oli, mutta mä onnistuin parissa laskussa jopa pysymään pystyssä! Tietenkään näistä laskuista ei ole kuvia....



Me kolme laskettiin, Noora toimi kuvaajana

My love 



Samaiseen sunnuntaihin kuului myös kivat hetket Adventure Worldissa Aliisan kanssa, mä tykkään tosta paikasta. Tää oli nyt toka kerta siellä ja kyllähän sitä tietenkin taas palasi ihan lapsen tasolle niissä vesiliukumäissä sekä laitteissa. Ajatelkaas jos lintsilläkin jengi kävisi kaikissa laitteissa pelkät bikinit päällä.. Tollasta tuolla on,niin siistiä!! Samaisen sunnuntain ilta vietettiin vielä Ocean Beach Hotellissa Cottesloella (häpeä että mun ekat synday sessionit tapahtu vasta tuolloin...) tyttöjen kanssa. Oli kivaa. Ilta ja ruoka oli hyvä lopetus :)

<3 Maija

Ei kommentteja: