sunnuntai 2. lokakuuta 2011

jetlag

Oon perillä. Ollu kyllä jo muutamisen päivän, mutta netin sain vasta tänään ku perheeni vanhemmat saapu kotiin. Olo on hyvin outo. Kello ei näytä edes 9 illalla mutta mun silmät meinaa lumpsahtaa kiinni, kiitos viime yön alle 4 tunnin yöunien...  Ja edellis yön 17 tunnin yöunien... Herätys ois siinä 6.00, koitan ottaa hyvän tavan ja aloittaa aamuni uimisella. Saas nähä kauan tälläinen tapa mulla kestää. Sitten alkaisikin työt ja arki.


Matka tänne meni hyvin. Helsinki-Köpis nyt oli maailman helpoin. Kentällä sitten nukuin ja matka Singaporeen alko. Sain onneksi pyytämällä ikkunapaikan missä nukun parhaiten ja vieressä ei ollu ketään, ah. Pikku itku iski jossai Intian kohdilla, sattu ja pahasti, mutta onneksi vaan hetken. Lentoyhtiö, Singapore Airlines oli maailman paras, ei mitään valittamista. 12 tuntia meni siivillä ja seuraava 5h tänne Perthiin meni myös hyvin. Ainiin Singaporen kenttä oli UPEA. Iha uskomaton :) Kentällä muodollisuudet meni nätisti ja Jasu oli mua vastassa, ihanaa. Perjantai-ilta meni ulkona syödessä. La nukuin tosissaan 4 päivällä ja sitten pidettiin leffailta. Rakkautta Vain ja vähän Frendei. Liikaa ruokaa, JASU ! !  Nukkumisesta ei tullu mitää, True Blood pelasti. Alcide <3 Sunnuntai hengaillessa ja sitten perheesee tutustumisessa. Oon aika ilonen. Ja pikkuisen onnellinen.

Singapore

Onneks Singapores oli nättiii

Väsynyt matkalainenenen

nörtteilyy

Normi leffailta..
                                                                                            
<3 Maija

Ei kommentteja: