maanantai 31. lokakuuta 2011

Hallouween


Mun mielestä tolla kuvalla on iha hyvä aloittaa ettei vaan oo liian vakava meininki. Rannalla vietetyn päivän jälkeen värjättiin tukka ja laitoin itteni vielä kauniiksi kasvonaamion avulla. Nättiä. Ja mistä talviturkin heittämisestä mä viimeks puhuin, olempa hölmö. Sehän lensi Rottnestilla. Mutta kävin mä tänääki polskuttelee :)


Takana kiva pitkäviikonloppu. Torstai iltana pidettiin herkkuiltaa Twilightin parissa Jasunkaa. Perjantaina treffasin keskustassa samaisen tytön sekä maailman suloisimmat pikkutytsyt, Jasun "lapset". Aivan ihania tapauksia. Siinä vaiheessa meinas tulla kyynel silmään ku mulle sanottiin "oisitpa sä Maija meiän seuraava au pairi" :) Kierrettiin ja hyörittiin, oli paljon ihmisiä liikkeellä koska tosissaan oli public holiday. Miehet näytti hyviltä ja oli nätti ilma. Sitten mentiiki olla möllöttää vaa Jasulle, oli jännää.....

Asu 1

Jostain syystä tää ei iskeny aluks Halloween pirskeisii mihi sain yllättäen kutsun. Jasu sano ettei suostu liikkua mun kanssa missään enkä varmaan pääse edes sisään baariin. Piti keksiä jotain muuta.


Asu 2

Ei mitään hajua mitä mä mietin ku vetäsin ton päähäni. Blondeilla on aina hauskempaa, ye right mä en usko sitä. Ei napannu.

Asu 3

Musta tuli sitten lopulta inkkari. En muistanu millään mikä se on englanniks ni puhelimes selittäessäni olin iha vaan Pocahontas vaatimattomasti. Jasun Minni Hiiri asu oli ihana ja mä en ois kyllä uskonu, että laitettiin ittemme valmiiks noin 20minuutis. Huom luen tohon aikaan myös illan asun keksimisen. Rauhallinen koti-ilta vaihtu siis baariin. Taino clubiin. Mentii Villa Nightclub nimiseen paikkaan kaksin ja odoteltii illan seuraa. Hemmetti kyl mikä panostus tääl! Jengi oli NIIIN hyvin pukeutunu, suomalaiset sais ottaa mallia tästä meiningistä. Huh. Musa tuol oli ihan paskaa ja jengiä tosi paljon, juomat oli kalliita ja ei omia ajatuksiaan edes kuullu. Mut silti mä nautin. Ihana oli kattoa ihmisten asuja. Miehet oli jälleen kerran niin komeita etten kestä. Meiän seuraki saapu parin tunnin kuluttua ja olipa mukavia poikia. Pääs puhuu sitä englantiaki, eh... Jatkot oli ehkä parhaat. Mun mielestä on ihan ok kattoa Leijonakuningasta muutaman aussin ja Jasun kanssa yöllä :) Omaan sänkyyn pääsin nukkuu ja se oli kiva se :)


Lauantai meni alkulagailun jälkeen King´s Parkissa pyöriessä ja syödessä Grill'd hamppariravintolas. Yks mun must juttu on nyt check! MÄ NÄIN IHAN LÄHELTÄ KENGURUN JA KOALAN !!! King's Parkis oli joku juttu ja ne eläimet oli siellä. Kuvassa Jasu just bongailee niitä. Harmi että osa tota paikkaa oli suljettu ni ei oikee jaksettu olla siellä, käveltii noin 20min, otettiin kuvia ja lähettiin. Joku pv uusiks :) Ruokapaikka oli sitäkin parempi, ihan loisto hampparit ja hinnat kohillaan. Sinne uusiks! Se on vielä tossa lähelle Claremontissa.



Illalla vahdin poikia ja siinä ohessa pidettin leffailta. Tehtiin kaikille liian isot nachoannokset, mut ai että oli namia. Leffana toimi Tummien perhosten koti. Seurana oli Jasu ja Janika. Oikein mukava ilta ja pojat oli ihanan kilttejä :)

NAMNAM

<3 Maija

Ei kommentteja: