maanantai 17. lokakuuta 2011

All stars

Mun kolmas työviikko alkoi tänään. Oon ollu Ausseissa nyt 17 päivää. Tuntuu todella paljon pidemmältä ajalta.. Kaikki hyvin, olen elossa ja iloinen olostani täällä. Viikonloppu meni taas nopiasti. Perjantaina kävin kahvilla taino smoothiella lähellä asuvan saksalaisen au pairin Paulan kanssa ketä toivottavasti tulee nähtyä myöhemminkin. Ilta Harbour Town ja keskusta. Saatii Jasun kanssa brassikaveri Converse kaupasta, ihana myyjä! :) Kaikkea kivaa tuli taas ostettua vaikka kallistahan täällä on. Syötiin myös hyvin ni jaksettiin lauantaina ulkoilla mikä meille tarkotti Swan Valleyn ajamista ympäri ämpäri :D :D Meni vähän puihin... Maisemat upeita mutmut. Illalla päästiin iha oikeisiin Aussipirskeisiin jeee. Jonathan kilttinä otti meiät mukaan kaverinsa 22-vuotis synttäreille. HIEMAN ENEMMÄN PANOSTUS PIRSKEIS KU MEIL ! ! Tanssilattia kunnossa, hienot valot, paljon glitterii yms. Ihan mahtavaa. Olihan se orpoa kun ei tuntenu ketää ja tää englanti mul hieman takkuilee, mut onneks ihmiset on tääl nii ystävällisiä :) Monta tuttavuutta ja pari siideriä, sellainen lauantai ilta. Sunnuntaina ennen 7 ylös ja suunnattiin Rottnest Islandille mun perheen ja Jasun kanssa. Voin kertoa.. UPEA BOTSKI ! Mutta. Kun teitä lukioita on niiiiiiiiiiin paljon ni pidämpä jännitystä yllä ja kirjottelen tästä reissusta myöhemmin. HAA !


Viime viikko meni ihan nätisti. Arkea :) Ilmatki alkaa lämpenee hieman, eilinen +30 tuntu aika kivalta jo. Tällä viikolla ois luvassa ilmojen suhteen sadetta plaa. Mutta muuten kaikkea kivaa! Huomenna jotain Jasun kanssa kun sillä vapaata ja mulla lyhyt pv. Viime viikolla tosissaan pari kertaa ajelin Atwelliin missä tuo neito asuu, aikalailla alkaa ajaminen sujua. Jos joku tänne eksyy mikä ois upeeta ni pääsee näkee mun taidot ;) Mitäs muuta.. Suomi playgrouppii tiedos ja lauantaina Suomijuhlat! Eh.. Tsellast :) Kohta taidan hipsiä lenkille, huh, minä!! Ja nukkumaan. Tää 6 herääminen ei ihan oo mun juttu....

Rannan jälkeistä fiilistelyä vielä

Mun lauantai aamupala hetki

Takapihamaisemaaaaaaa. En valita tästä takapihasta en tosissaan.

Happy little gorilla

<3 Maija
ps. hieman esimakua seuraasta tekstistä

Ei kommentteja: