sunnuntai 9. lokakuuta 2011

There´s no place like Dome

Eka viikko sekä eka kunnon viikonloppu takana!! And life is still pretty amazing. Perjantaina rankan päivän jälkeen oli ihana saada Jasu tähän meille ja lähteä Perthin keskustaan. Mun eka kerta, jännää. Kivalta näytti, pitää joku päivä mennä tarkastelee paremmin vielä. Ostin KORKOKENGÄT. Joo kyllä luitte oikein, minä ihan itse ostin itselleni. Apua... Treffattiin kolmas finski Taiju ja suunnattiin Northbridgeen syömään. Pyörittii ja hyörittii ennenku päädyttii ravintolaan minkä pizzat näytti suussa sulavilta. Mun vegepizza oli niiiiiin hyvää, Taijun oli kans mut sit Jasun ei niinkää. Olipa ihana viettää ilta oman ikästen kanssa, ah. Menin ennen 12 nukkumaan, oli aika väsy.


Lauantaina ajoin tuonne kauas Jasulle iiiihan itse yksinäni, whiii!!! Pikkuhiljaa jos tuo alkais sujumaan... :) Mentiin hieman shoppailee ja syömää (me ollaa niin ruokahirmui ettei oo tosikaa!!) ja viettää vapaata lauantaita. Syötii  hyvät kanarullat, en mä tiedä sen oikeata nimee ja sit Domes suklaabrownie mulle, Jasulle suklaakakku. NAM. Ja tosissaan. Dome on rakkaus, ah. Sitsit. Oli tarkotus tosissaan lähtee viihteilee mut hahaha, tääl onki aika tosi eri meininki ku kotoon... Aloteltii Jasunkaa ja oli mukavaa. Jonathan nappas kyytii ja mentii Fremantleen. No mä sitte siinä hölösuuna annoin itestäni huonon kuvan ja EN PÄÄSSY BAARIIN!!!! Eka kerta mun elämäs, iha hirveetä, oon iha shokis vieläki. Halpa ja lyhyt ilta, kotona oltiin 12 maissa. Aamulla ennen 8 ylös, ei mitään oloja ja käveltii Domeen nami aamiaiselle. Chilli pv, makoilua ja hengausta. Opettelin siivoo altaan ja se on aika tosi jees! Rentoo ja auringos saa oltua kunnol ;) Myöhemmin päiväl mentii family dinnerille ja ai että mitä ihmisiä. Ihania sukulaisia paljon. Ja hyvää ruokaa!! Kohta jos menis nukkumaan ja aloittais huomenna uuden viikon.

"Mulle ei sovi hatut" mutku oli pakko saada tänne

"Missä meidän aamupala viipyy" nälkälapsia kun ollaan.

<3 Maija

Ei kommentteja: