keskiviikko 28. syyskuuta 2011

30 tuntia

Tää jostain syystä sopi nyt tähän. Samainen biisi oli myös yksi meiän lauantai yön biiseistä :)

Lähtö lähenee. Tänään oli toka vika päivä Suomessa. Aika tarkkaan 30 tuntia ja mä olen koneessa kohti Köpistä. HUI. Kipeä olen edelleen, ai että matkustamisesta tulee hienoa kun muutenkin on ongelmia aina sen suhteen... Aamupäivä tänään pörrättiin isin kanssa asioilla ja matkaan tarttui esim kansainvälinen ajokortti sekä uusi laturi. En kyllä tajua mihin mä sen kadotin perjantaina... Sitten nukuin ja menin tapaamaan rakkaus Jonnaa. Kaupas käyntii ja Coffee Houses hengausta. Törmäsin myös Valtteriin mikä oli tosi ilonen yllätys!!! Teki taas ikävää sanoo moikka. Jonna<3


Myöhemmin oli aika matkata Raffaelloon missä mua odotteli jo Ludde, Martina sekä Ida. Saapui sinne myös Veera sekä Thilia hetken päästä. Mattimyöhäset Nina ja Sara liitty seuraan pienoisen odottelun jälkeen. Paljon puhetta, naurua ja hyvää ruokaa. Sekä viiniä. Söin hieman mautonta juustoa mutta hyvää leipää aluks ja sitten pääruaksi pizzan mis oli rucolaa, jokirapui ja parmesania. Naminami. Nää typyt on aivan ihania. Kuka ois uskonu että mäkkiura tois mun ympärille näin upeeta porukkaa. Ei kukaan :) Aivan loistava hetki, ah. Mentiin vielä Aussieen yhille Thillen, Saran, Ninan ja Veeran kanssa. Kaikkien ihmeeksi me oikeasti juotiin vaa yhet, haha!! Loistava lopetus illalle, ei voi muuta sanoa. Ikävä tietty että oli taas hyvästien aika. En mä tietty voi tajuta faktaa, että en nää ihmisiä vuotee. Ei vaa voi tajuta. Huhu.


Ilta ei päättynykää vielä koska Aliisa ja Pauliina ihanaiset tuli hakemaan mut. Upeeta. Teboilin kautta ABC:lle (miten nii huoltsikat on iha jees...) hengaa ja raaputtelee arpoi. Hauskaa. Seuraan liitty myös Ihis sekä Jonne jonkun niiden kaverin kanssa. Olipa kiva nähä poikiakin, koska lauantainen näkeminen Britas oli NIIIN lyhkäinen molempien kanssa. Onni, että oon tutustunu Aliisan kavereihin näin hyvin. Taas oli hetki sanoa moikka. Haleja ja pusuja sateli siis pitkin päivää.

<3 Maija

Nina,Thilia,Ludde,Veera,minä,Ida,Sara ja Martina kameran takana.

Ei kommentteja: