keskiviikko 26. lokakuuta 2011

It's raining men..

Or not! Ihan vettä vaa tullu pari päivää, plää. Eiks Ausseis paista aina aurinko ja ole lämmin? Mua on huijattu!! MUT RAKASTAN TÄTÄ MAATA, KUINKA IHANAA ETTÄ TÄÄLLÄ KENENKÄÄN MIELESTÄ EI OO OUTOA KÄYDÄ KAUPASSA PALJAIN JALOIN ! ! ! !


Aika menee nopsaa. Nyttenki jo keskiviikko, just lopettelin töitä ja syön naminami salaattia. Avokado+cashewnuts+sipuli+kurkku+tomatti. Ripaus suolaa sekä pippuria ja voilá! Enään huominen ja sitten ois vapaata, lauantain iltavahtimista lukuunottamatta. Kivakiva :)


On kyllä tullu parit hetket mietittyä miksi lähdin au pairiksi, eihän tää aina ole kivaa. Mutta ei mikään työ kai ole....


Pitäisi kyllä aina saada mieleen ne ihanat hetket kun kiroon valintaani. Tänäänkin nuorimmainen ihan pakotti mut istumaan trampoliinille leikkimään aakkosilla. Se hymy, nauru ja ne iloiset silmät. Ei niit voita mikään :) Tai se kuinka mun työ koostuu playgroupis leikkimisestä sekä kaupassa käynnistä missä söpö myyjä jaksaa jutustella kauan. On mulla enemmän hetkiä kun mietin valinneeni oikein. Parhaita on myös hetket ku pääsee pois talosta ja saa purettua kaiken Jasulle.


Kuvia ei ole, yhyyy. Mä haluan!! Jospa viikonloppuna saisi otettua kuvia... Kumpa lauantaina ois aurinkoa, mä haluan ottaa sitä. Jos pääsis rannalle vaikka siellä onki sitä hiekkaa... Mut vois heittää Aussitalviturkin meres!!


Onks muuten normaalia, että yks asia mikä harmittaa mua eniten Suomesta pois olemisesta on se kuinka en näe lätkän MM-kisoja :D Joo tietenki harmittaa monia asia muu enemmän, mutta toi on yks pahimmista. Ne on vielä Suomessa järjestettävät jaja.. No en vaa oo paikal!! Kakkaa :( Joo taidampa katella hieman lätkä videoita tubesta, en tajua kuinka jaksan vieläkin katsoa pätkiä Suomen voitosta sekä kaikista muista peleistä. Olen outo. Nyt meen, täst tulee muuten liian outo. 


<3 Maija
ps. vetäsin täs just joku perus 2 hengen salaattiannoksen, huhu.
pps. löydettiin eilen lenkillä Jasunkaa ehkä maailman hienoin talo, mä haluan muuttaa !!
ppps. nää miehet on edelleen kuumia

Ei kommentteja: