torstai 6. lokakuuta 2011

Goodday

Elossa ollaan. Yksi päivä töitä edessä ja eka kunnon viikonloppu. Aika lepi eka viikko ollu :) Oon kävelly paljon, hassua. Mutta täällä se on huomattavasti kivempaa ku kotona! Kävin shoppailee, löyty mukavia juttuja.... Maailman ihaninta, että tää perhe syö terveellisesti, tekee mulleki hyvää. Tänään oli eka päivä kun olin shortseissa ulkona ja kävelin paljain jaloin, tuntu pirun hyvältä. Makasin myös altaalla.

Lounaat näyttää välillä tältä, nam.



Kahvittelua shoppailun lomassa. Ja uus kirja, osuva.

Syön kirjottelun ohella mansikoita-mustikoita-banaania-cashewpähkinöitä-pinjansiemeniä. Tälläsiä tosissaan lounaita ja tällä hetkellä iltapaloja mulla. Hyvveeeee. Vähä on yksinäistä täällä, pakko myöntää. Mutta silti oon aika ilonen täällä olosta. En oikeen tiedä mitä tekisin iltasin ni sit oon kävelly ja katellu paikkoja. Ja hieman ajanu, iiks! Se jos joku on outoa, mutta eiköhän se siitä pikkuhiljaa. 

Ekaan työviikkoon on kuulunu tivoli, uimista, suomi playgroupis käynti, ajamisen harjoittelua, tutustumista ja perus siivoamista. Eli aika mukavia juttuja :) Huomenna ollaan menossa vissiin Jasun kanssa Perthin keskustaan (vihdoin) pyörii ja kattelee. Lauantaina jos sitä hieman viihteilis hihi. Eiköhän tää tästä, pikkuhiljaa. Ois vaan kiva illoiksi jotain keksiä, hmm. Joku vois ehdottaa mulle jotain ;) ?

<3 Maija
ps. EN MÄ TIENNY ET TÄTÄ JOKU OIKEASTI LUKEEEE! ! ihanaa :) Nyt on syytä kirjottaa useammin.
pps. hemmetti, ohan se ihan totta. nää miehet täällä, huh ! iha älytöntä.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

:D