sunnuntai 6. marraskuuta 2011

trick or treat

Mun elämäni ensimmäinen karkki vai keppostelu on takana! Tai siis tää tapahtu viime maanantaina.. Omat pojat on sen verran pieniä, että ne meni noin 5 ovelle ja that's it. Ne oli kyllä suloiset pirate ja dragon :) Suuntasin sitten katseeni Jasun sekä sen tyttöjen luokse. Siellä mua odotti Minni, haamu, devil ja noita. Oltiin saatu omien tyttöjen lisäksi vielä yksi extra.

Kaikkea löyty

Kokonaisuudessaan meidän porukka. Haamu on vaa symppis, ah! Kierreltiin taloja joku puoltoista tuntia, aika hyvin tytsyt sai karkkia kyllä! Saatiin mekin Jasun kanssa hieman, tietty.. :P Oli ihan hauskaa ja oli kiva törmätä niin moniin lapsiin ketkä oli panostanu paljon! Siltisilti.. Halloween ei oo täällä kauhian iso juttu, se pitäis kokea joskus Ameriikoissa.


Tiistaina mulla oli töitä 3h, kuinka luksusta!! Aurinko paisto ja oli kiva kävellä juna-asemalle MEKOSSA sekä sandaaleissa. Oli ekaa kertaa tunne, että helkkari mä asun Australiassa oikeasti. Suuntasin nokkani Jasulle joka täytti 20v. Oli paljon paljon ruokaa ja syötiin taas överisti. Meiän pojat tuli kans juhlistamaan Jasua äitinsä kanssa. Oli mukavaa :)


Nyt onki sitten vaa satanu jälleen kerran ja ollu synkkää, mä en tykkää en yhtää!! Viikko sitten olleet muutamat aurinkoiset päivät ei lämmitä, mä haluan jo kunnon kesän ! ! !


Viime viikko oli ilmoja lukuunottamatta kiva. Meni nopsaa. Treffasin saksalaisia Paulaa ja Heikeä. Vietin leffa+pizzailtaa tossa lähellä asuvan aussipojan kanssa. Kärsin palaneista jalkapohjista, oli vissiin fiksua kävellä ilman kenkiä tiistaina. Viikonlopusta lisää kirjotan seuraavassa tekstissä :)


Tää on muute ihan mun aussi biisi jo.


Gotye
<3 Maija

Ei kommentteja: