sunnuntai 26. elokuuta 2012

With phone

Ajattelin kokeilla, että millaista jälkeä saisin aikaiseksi blogin puolella puhelimeni kanssa. Suurimmaksi osaksi faces tulee tällä käytettyä ni miksi ei tätäkin...

Pieni päivitys mun tavara juttuihin.. Asiat muuttui ja kone lähti ilmateitse (kotiin pitäisi tulla max 10 pv:n päästä jee) ja Lutukka jäi tänne. Se pääsee hieman reissuun isompi jee! Rinkkaa mä en ole vielä pakannu.. Teen sen varmaan huomenna. 2 yötä jäljellä, kuinka hullua!! Huomenna tatska ja sitte ollaanki jo aika lähössä..

Perjantaina käytiin perheen kanssa syömässä, paikkana toimi kiva ravintola Cottesloella (Blue Duck) ja ruoka oli ihanaaaaa... Alkupalaksi otettiin tasting plate yhteiseksi, siitä löytyi leipää, oliiveja, juustoa, kevätrullia, squid, pari dippii.. Nam! Pääruuaksi söin todella maukkaan fish&chips annoksen.. Aina yhtä hyvää! Jälkiruokana toimi creme brûlée ja passionhedelmä sorbetti combo. Aaaa!!! Oli kiva ilta ja hyvää ruokaa :)

Lauantaina lisää hyvää ruokaa... Leedervillessä käytii tosi hyväl pizzal Clintin kanssa (mun vegepizza oli suussa sulavaa..) ja jälkkäriks frozen jogurt. Nam!!

Nyt voisin kyl ehkä jo hieman aloittaa pakkausta.. Niin huomenna ei pitäisi stressata enää.

<3 Maija
Ps mulla ei oo hajuakaa voiko kuvien kokoa muokata? tai tekstin tyyliä vaihtaa??
Pps ostin äske viimeisen lennon! Tai siis näillä näkymin viimeisen..
Ppps tää ei jotenkin anna mun laittaa kuvia ni ei sit

Ei kommentteja: