maanantai 13. elokuuta 2012

Favorites

Kuten kaikki ketkä tätä blogia on edes pari sivua lukenut tietää, että tosissaan ei ole kyse muoti- tai meikkiblogista, mutta nyt teki mieli kirjoittaa parista ihan lemppari jutusta. Ne liittyy kauneuteen tavalla tai toisella. Tai no ulkonäköön.. Mut myös tuntevat tietää, että meikkaaminen mulle tarkoittaa ripsiväriä arkena ja that's it. Juhlaan saatan panostaa, mutta silti naama pysyy aika puhtaana. Mun taidot on sen verran olemattomat että hyvä vaan...


Tätä oon pariin otteeseen kasvoille pistänyt, aivan loistavaa!! Onneksi omaan ihon ilman finnejä ja muita epäpuhtauksia, joten kovin usein olen ilman mitään meikkivoiteita yms. Tää on iholla ihanan kevyt, piilottaa punaisuuteni (minkä takia ikinä käytänkään mitään..) ja tasoittaa nätisti. Tuntuu kivalta ja näyttää hyvältä!

Vasemmassa kädessä roikkuvat narut laitoin noin 10kk sitten. Ostin ne aika nopeasti tänne tuloni jälkeen, eihän ne erikoisia ole mutta rahat sentäs meni hyväntekeväisyyteen. Monesti oon miettinyt pois ottamista.. Siinä ne silti vielä roikkuu, päivin öin. Kaks ylempää on halpiskauppa Kmartista (LOVE).

Tää on kaikista paras ripsiväri mitä tiedän! Tai ainakin mulle sopivin.. Monia on tullu kokeiltua, mutta tää sopii hyvin mun aika pitkille, mutta tosi vaaleille sekä suorille ripsille. On ne kyllä harvat myös.. Eli täydelliset, haha. Hieman on ikävä kyllä vuoden takaisia pidennyksiä, en yhtään ihmettele kuinka ihmiset jää koukkuun niihin. Oha ne ihanat!

Oikeasta kädestä löytyy mun lemppari koru, monien mielestä varmasti hyvin ärsyttävä vissiin Thaimaasta äitin tuoma "kulkus"koru. Se helisee pienestäkin liikkeestä joten mun olinpaikka on helppo kuulla.. Mä en tiedä miksi, mutta jostain syystä rakastan sitä ja ilman tuota helinää olisi outo olla! Se ei kädestä lähde ikinä. Punainen nauha on hyväntekeväisyydestä saatu, KONY2012. Ponnari pitää löytyä aina ja viimeinen koru taitaa olla Nooralta saatu. Oon ollut ihan onneni kukkuloilla kun oon saanu sitoa käsiini vaikka mitä, haha. Monta vuotta mäkkärissä opetti arvostamaan tälläisiä pieniä asioita ;)

Tältä näyttää tällä hetkellä mun oikea nilkka, vasen on TYHJÄ :(

Näitä kuvia ottaessani Broomessa löytyi korvista tälläistä. Todella outoa.. Viimeiset mitäköhän 6vuotta on mulla lähes aina ollu mustat venytykset. Tai vähintään jotkut huomamaattomat mustat korvikset. Pieni muutos on tapahtunu, mutta ei huolta, kun Suomeen tulen takas isken takasi rakkaat venytykset! Äiti tykkäääää.

Kaulasta löytyy tälläinen. Eipä nyt kummempia selityksiä varmaan kaipaa. Vaikka yllättävän monelle täällä on saanut selitellä miksi mulla on risti.. Suomessa on hieman totuttu rippiristiin paremmin! :D

Tästähän sitten tulikin korupainotteinen.. Tästäkin huomaa kuinka vähäisiä mun meikki jutut edes on. Tietenkin löytyy multa muitakin pussistani, mutta ne ei oo kovin lemppareita. Koruja löytyy myös ihan hirveästi, mutta nää on lempparit ja tällä hetkellä koko ajan päällä, mitä nyt korvikset kyllä vaihtuu! Helmet-sulat-viikset.

<3 Maija

Ei kommentteja: