torstai 16. elokuuta 2012

Cha-cha-change again

Tää ei nyt oo ihan mun lemppari kuva, vaikka seurana onkin maailman suloisimmat tytsyt!! Mutta pääasia tässä on tuos hius.. Pituutta lähti liikaa, mutta nyt tukka tuntuu tosi paljon paremmalta! Alhaalta on hieman vaalempi ja tumma päältä. Luonnossa näyttää paremmalta ja kehuja on tullut.

Mietin tässä, että mitähän mun arkeen on kuulunut.. Totuus on, että ei oikein mitään! Töitä aikalailla.. Niin kotona kuin Alicen ja Jessican luona. Paljolti iltoja olen viettänyt kotona. Viime lauantaina olin kattomassa Byronin footy peliä mikä oli kyllä tosi kiva aktiviteetti! Pelistä en niin paljoa ymmärtäny ja osan ajasta luin lehteä/pelasin puhelimella, mutta kyllä mä oikeasti välillä katoinki!! Se on ihan mielenkiintoinen laji. Ja oli kiva olla Byronin kanssa, kauhia kuinka sitäkin kyllä tulee ikävä!

Parisen viikkoa sitten kävin kattomassa BATMANIN jeee. Tajusin hieman sitä ennen, että mähän en tosissaan ole ykkösosaa nähnyt, kakkosen kyllä. Nooo ajattelin että eipä tuo varmasti haittaa.. Olin väärässä. Vaikka pidin leffasta, oli se hieman sekava. Katsoinkin ykkösen sitten jälkikäteen ja kyllähän se hieman selvensi asioita. Onneksi myös leffaseura eli Clint jaksoi selitellä mulle myöhemmin asioita. On nuo kyllä hyviä pätkiä, pakko myöntää!

Sain hankittua vihdoin pahvilaatikon eli olen askeleen edempänä lähtöä taas. Alkaa kyllä pikkuhiljaa tuntumaan aika pirun aidolta.. Vaikka silti hetkittäin en voi tajuta, että kohta olisi lähtö Perthistä. Työpäiviä on jäljellä 6!!!!! Kuinka hullua. Kohta olisi oikeasti lähdettävä tutusta ja turvallisesta ympäristöstä. Hieman pelottaa ja jännittää, onneksi aikalailla hyvällä tavalla! Inhottaa sanoa hyvästit, mutta onneksi tänne pääsee aina takaisin! Sellaista lupailin jo tuossa sunnuntaina sukulaisille, kun meillä pidettiin familydinneri. Kaikki heistä toivoi että tuun ainakin täällä käymään. On muuten ihan loistava suku, käsittämättömän ihania ihmisiä!

Tällä viikolla olisi edessä perjantaina hieman läksiäisten juhlimista. Jos jaksaa.. Kyllä mä yritän! Ronjan ja sen kavereiden kanssa olisi tarkoitus mennä, toivon että Byron sekä Clint liittyis kans seuraan koska tosissaan muitahan en tunne kuin Ronjan. Olisi ihan mielekästä, että läksiäisissä olisi omiakin tuttuja vaikka kuinka mun kaverit on täältä kaikki jo lähteny. Hirvittävää, että kohta alkaa tokavika viikonloppu.. APUVA.

<3 Maija

1 kommentti:

Dashanti kirjoitti...

Ihaaaana Maija!