sunnuntai 5. elokuuta 2012

DAY FIVE B

DAY FIVE

Tänää aamupalan jälkee oliki hieman toiminta painotteisempi päivä! Otettiin aamulla suunnaksi dinojen jalanjäljet! Eli kyllä, mentiin kattomaan kauan sitten syntyneitä jalanjälkiä. Mun mielestä se oli hyvin tylsää.. Tai siis. Joo ohan se mageeta ajatella et just siinä on tallustellu sellasia valtavia dinoja, mutta mieluummin oisin tehny vaikka mitä muuta! Ja oon aika epäilevä tollasten kanssa.. Niitä sitten katseltiin ja opas mies kertoili juttuja. Suurimman osan ajasta mä leikin kameran kanssa, piirtelin hiekkaan ja kattelin simpukoita! Paras osa reissua oli hovercraftilla (suomeksi ilmatyyny alus haha) ajo. Mulla ei ollu hajuakaa, että tuollaisia on edes olemassa. Se on yhdistelmä venettä ja lentokonetta vissii, se vähän niinku liitää veden päällä. Mutta sitten sillä voi myös ajaa hiekalla.. Hämmentävää! No mutta, pääasia oli että se oli hauskaa!

Sieltä otettiin suunnaksi Broomen Chinatown. Mä heti ajattelin, että se on alue missä asuu paljon Aasialaisia kuten yleensä.. No se oli vain alueen nimi. Kivan näköistä tuolla keskustassa päin (mein majoitus tosissaan sijaitsi rannalla kaukana keskustasta..). Paljon oli aborginaaleja..

Ruoka-aika! Bussilla Matso's nimiseen paikkaan. Otettiin jaettavaksi kaikenlaista pöperöä (kengu ja kroko kiinnosti mua eniten) ja sitten paikat omat oluet. Kaikki oli oikein hyvää, mitä nyt kroko oli ihan ku kanaa, mutta hieman sitkeämpää. Ja maistoin elämäni ekan kerran chili olutta. Se oli virhe. Vaikka otin ihan minimaalisen vähän sitä ni huh mun suuta poltteli! Hirveetä!!

Loppupäivä sujui rennosti, oltiin altaalla ja sitten illalla vahdin poikia, room service <3


........

Tuollainen se sitten on.. Ja liikkeessä toi alaosa on täynnä ilmaa.


On aina kiva todistaa toisen surua.. Mutta kun sattu hyvä valo kuville (vaikka täällä tää laatu on kakkaa...). Voi pientä, tuossa iässä nuo murheet on kaikki NIIN ISOJA!


<3 Maija

Ei kommentteja: