perjantai 24. elokuuta 2012

sadness

Sellaista, että täällä blogin puolella alkaa nyt varmaa vähä hiljaiselo (ihanku se ois muutenki ollu niin aktiivinen....). Vielähän en itse Perthistä pois lähde, mutta koneeni kyllä. Ihanainen vauvani joutuu pahvilaatikkoon huomenna ja maailman meriä seilaamaan KOLMEKSI KOKONAISEKSI KUUKAUDEKSI. Mua vähän hirvittää tämä ajatus.. Siellä se yksin, kylmässä.. Pieni pelko myös katoamisesta kummittelee mielessä.. Ei pidä ajatella tuollaisia! Ainut, että vielä konettakin enemmän mua pelottaa Lutukan puolesta. Ne jotka eivät tiedä, hän on ihanainen ja rakkain pehmoleluni. Kyllä omistan vielä muutaman sellaisen ja ne on mulle tärkeitä. Tämänkin oon saanu tarhaikäisenä, että jokainen voi pienessä päässään laskea kuinkahan monta vuotta se on mulla ollu. Mua hirvittää laittaa se pakettiin, mutta reissuun se ei tällä kertaa yksinkertaisesti voi lähteä. Kyynel. Sen menettäminen on konettakin pahempaa.. Nyt toivotaan yhdessä parasta!!

Reissussa mulla on minikone mukana, mutta mitä nyt oon sitä muutaman kerran käyttänyt ni epäilen mun blogi aktiivisuutta sen kanssa. Netti on meidän kotona hidas ku mikä, ni en halua edes kuvitella kahviloiden yms nettejä.. Ja muutenkin, aika monesti jos on mahdollisuutta olla netissä ni aika menee fb:s. Uskoisin. Mutta! Mä yritän kirjoitella koneelle valmiiksi tekstejä ja sitten julkaista niitä samalla kertaa täällä. Eli ne ei tuu reaaliajassa mutta sille nyt ei maha mitää! Mulla on mukana myös ihan paperinen reissu päiväkirja, toivottavasti sen kanssa tulisi oltua aktiivinen....

Mitähän kaikkea mun viime päiviin/viikkoihin on taas kuulunut... No ainaki...

* Läksiäiset
* PAKKAILUA
* Syömistä
* Hermoilua
* Rahaa
* Töitä
* Kavereita 
* Jäähyväisiä
* Lentolippuja
* Veneilyä

Aikalailla tässä lähtö meiningeissä tosissaa mennää.. Vähä välii pitää sanoa hyvästejä ihmisille ketä on tuntenu enemmän ja vähemmän tässä 11kk aikana.

Läksiäisiä vietin yhdessä Ronjan kanssa viime perjantaina tosissaa. Byron ei tullut, mutta onneksi sentäs Clint jeee! Tytöt ketä oli mukana (Melinda, Kayla ja muutama saksalainen keiden nimiä en nyt yhtää muista) oli tosi mukavia tapauksia!! Meillä oli eka pienet aloittelu Ronjan kanssa kaksin, so much fun! Ihana tyttö tuossakin, ah. Sitten hipsittiin Aviaryyn, sen kattoterassi on kyllä aina ihana. Ilta päätty The Shediin ja oli tosissaan oikein mukava ilta. Ihana pieni hiprakka (tauko näkyy, ei montaa tarttenu ni alkoi olee hauska fiilis...) ja kaikki meni vaa nappii! Höpöteltyä tuli taas vaikka kenen kanssa, yhdessä vaiheessa huomattiin seurassamme olevan joku 7 italialaista kundia, haha! Ne oli kyl vähä ällöjä, mut huvittavia. Oli loistava päätös Perthin yöelämän suhteen.

Sunnuntaina hipsittiin yhdessä tuttava perheen kanssa veneelle! Ilma oli nätti, ei ollut liian kylmä. Oltiin kattelee Perthiä, eli ei lähdetty tällä kertaa Rottnestille vaa pysyttii lähempänä. Tykkään yhä uudestaan ja uudestaan siitä maisemasta, ah. Pilvenpiirtäjiä ei ole liikaa ja jotenki se vain iskee. Ja tulee aina tunne, että kyllä tää on myös mun koti nykyää.. Mutta veneily meni kivasti, syötiin ihanaa ruokaa taas paljon!

Oon taas napsinu kuvia aikalailla vaan mun puhelimella. Joojoo huono tapa ja muuta. Mut ei voi mitää ja ei se mua haittaa muahahahahah! Kohta voi käydä niin, että tää koko blogi on KUVATON! Se ois kyl hirveetä, mutta voi hyvin olla mahdollista, että toi kone on sen verran vamma.. Tai sitten, menee aina ikuisuus yhden kuvan lataamisessa ja mun teksteistä tulee yksi kuvallisia aina. No mutta, tämän me kaikki näemme lähitulevaisuudessa!

En voi käsittää, että mulla on YKSI työpäivä jäljellä.. 11kk jälkeen se tuntuu oudolta. Huomisestakin tulee varmasti aika easy, meil on vähä spessuu meininkii tiedossa. Thermomix demo! En jaksa selittää, googlettakaa mikä se on ja päätelkää. Illalla mennään perheen voimin syömään, naminami. Sit on viho viimeinen viikonloppu.. Maanantaina mustetta ihoon.. TIISTAI AAMUNA LÄHTÖ! Ainii en oo vieläkää varannu Melbournesta majoitusta, sen voisi tehdä edes pariksi ekaksi yöksi tässä joku päivä.. Huomenna! Mä yritän parhaani.. Ja ainii, jes lennoista mulla puuttuu enää yksi!!! Muuten on kaikki lennot ostettu, mitä niit on ööö 10 ainakin edessä reissun aikana. Ja aika varmasti vähintään 2 tulee lisää.. Tulee halpalento yhtiö tutuiks jos ei muuta..

Pakkasin tänää mun laatikkoa ja tuli itku. Kattelin huonettani, joka on hyvinhyvin sotkuinen, mutta tyhjenemeään päin ja tajusin lähtöni. Se kato välil vaa iskee, todellinen tunne siitä.. Pääsi sitten itku. Sen jälkeen oli heti parempi olo, vaikka kyllä mua oikeasti tosi paljon surettaa lähteä täältä. Jättää ihmiset sellaisen tunteen kanssa, että aika varmasti ei tulla koskaan enää tapaamaan.. Hirveetä voin kertoa!! Oon melkein pakannut huomenna lähtevän lootan, en kyl iiihan kokonaa. Mähän en koskaan jätä kato asioita viime tippaan, en tietenkää.. No huomenna se silti lähtee matkaan, vikat tavarat sitten vaikka heittelen sinne. Voin kertoa.. Hitto paljo on kertyny vaatteita yms!! Tosi iso pussi lähtee hyväntekeväisyteen, yhdet converset myin ja osan nyt luonnollisesti otan reissuun mukaan.. Mutta silti, sitä vaatetta vaa on!! Mä oon kyl ylittäny itteni ja heittäny enemmän vaatetta pois kun osasin toivoa. Äiti varmaan ihmettelee tätä, se tietää varsin hyvin millainen säästelijä luonne oon. Mut kato mäki opin, pikkuhiljaa!

Hitto nyt vois painua pehkuihin, kello näyttää hirveitä lukemia ja huomenna olisi tavalliseen tapaan ennen 7 herätys.. Mä yleensä luen tekstit läpi ennen julkaisua, nyt en jaksa. Eli pahoitteluni, siellä on varmasti älyttömän monta virhettä. Mutta koittakaa ymmärtää.

<3 Maija
ps ainiin tässä niitä kuvia!!











Ei kommentteja: