torstai 2. elokuuta 2012

DAY THREE B

Tässäs sitä ollaan jo elokuun puolella.. HULLUA MÄ LÄHDEN TÄSSÄ KUUSSA PERTHISTÄ!!!

DAY THREE

Aamupala, miten en ole ottanut yhtään kuvaa mun ihanista ruuista.. Nojoo. Aikalailla vedin samaa joka päivä: maustaman jogurt+murot, liian monta hash brownia nam, leipää+lohta, hedelmiä.. Ei tosissaan kuulosta kummoiselta, mutta tarjolla oli vaikka mitä ihanaa ja kaikkea tuli maisteltua. Mutta kun oon vähä tällänen, syön joka päivä yhtä ja samaa jos se on hyvää!

Tänä päivänä kerettiin aamu viettää altaalla, brunaaaaaaa. Sitten oli retki tiedossa.. Kohteena krokofarmi. Näin PALJON krokoja, hitto ne jotkut oli isoja. Oli siellä puhuvia papukaijoja myös. Sekä liskoja. Käärmeitä. Kenguja. Mutta kyllä se oli hyvin krokotiili painotteinen, niitä oli hitosti. Ja niin, ohan se hyvä tälleen 21 ikävuoteen mennessä pitää ensimmäistä kertaa kädessä sellaista isompaa käärmettä (joka muuten tykkäsi musta hyvin paljon..) ja vauva krokoa, joka oli suloinen ku mikä! Meidän 2 vuotias myös teki nämä isänsä avustuksella.. HURJAPÄÄ! Paikkana tuo oli kiva, me vain oltiin siellä liian monta tuntia että mua kyllä jo kyllästytti! Retken jälkeen aurinkoa ja sitten illalla koko perheen voimin syömään, italialaista. Voin kertoa.. Oli ehkä yks parhaista dinnereistä minkä olen IKINÄ syönyt. Kaikki natsasi. NAMNAM. Pojatkin käyttäyty aika hyvin, ei liikaa riehunu!


Bussissa oli vähän turhan tylsää, mikäs sen parempaa kuin itsensä kuvaaminen!!!!

Kukkia on aina kiva kuvata...

<3 Maija

Ei kommentteja: