perjantai 8. kesäkuuta 2012

Kiddies!

ai mikä tuuli...


ja kaikki leikkii yhdessä.. omia leikkejä tosin!


Tässä otoksia jotka otti aivan mahtava, meidän seurueen pojista vanhin! Ikää löytyy vissii 6/7 vuotta (häpeä, en ole varma!!) ja käsittämättömän ihana poika! Ei olla montaa kertaa ennen nähty, mutta silti ei aristellut mua ollenkaan (kuten ei pahasti kyllä pikkuvelikään, 4 vuotias) vaan heti oltiin kavereita. Se opetti mua pelaamaan iPadilla jotain räiskintä peliä ja piti mulle seuraa jos olin yksikseni poikien seurana... Oon aika vapaamielinen mun kameran suhteen, joten annoin sen leikkiä sillä ja sehän innostu räpsimään kuvia ihan olan takaa! Yhdestäkin aidasta, tietystä kohdasta löyty vissiin 15 kuvaa... Ei mutta, osa niistä oli oikeasti hyviä! Kuten yllä olevista kuvista käy ilmi, tulevaisuuden kuvaaja ;)


Tässä vielä yksi kuva, mun ottama kun poika sai isänsä kameran käyttöönsä!

Ihana pellavapää!


Meidän omat pojat sekä myös tuttavien pojat käyttäyty kyllä tosi nätisti koko viikonlopun! Ei ollu ongelmia ja mukavaa oli. Tai siis.. Ainahan pikku ongelmia on, ei niiltä voi välttyä lapsien kanssa. Mutta isompia ei onneksi ollu! Kaikki tuntuivat viihtyvän ja olevan iloisia, sepä se pääasia vissii on lomailussa :)



ei ihan niin helppoa


<3 Maija
ps. ettei meidän ihastuttava tyttö unohtuisi


Ei kommentteja: