torstai 21. kesäkuuta 2012

sweet things!

Mun piti aikoja sitten kirjoittaa mun yhden illan ostoksista.. Vaikka mä en ole mikään kova shoppailemaan, tulee uusista jutuista aika hyvä mieli. Ja ohan se omanlaista terapiaa. Tätä ennen olin heittänyt Nooran kentälle ja oli surkea mieli, voin kertoa että shoppailu auttoi! Sekä Bilen kanssa hengaaminen sen jälkeen :)

(mulla ei ole sitten hajuakaan miten vaatteista pitäisi ottaa kuva ilman että se on päällä...)



Tykkään tästä ihan älyttömästi, helppo baari paita :)

Ilman kun ovat kylmenneet on tää aika ykkönen...


Mä en ehkä pärjäis ilman tossuja!! Ja ku näin nämä ni olihan ne pakko saada, rakastuin heti!

Mekko/tunika tsydeemi. Menee leggienssien kanssa ja sitten kesällä ilman.


Tämä myös aika ykkös vaate tällä hetkellä.. Aamusin on ihana kääriytyä tähän :)

Toppi URHEILUA varten.... Koti käytössä tosin vain.


Tykkään tästäkin tosi paljon, en edes tiedä miksi. Tosi basic.

Sellaisia. Fiksuahan on ostella vaatteita kun tietää joutuvansa joko lähettämään ne Suomeen tai heittämään roskiin.. Mutta esim noi neule/viitta hommelit mä oikeastin tarttin, mul ei ollu mitään tarpeeksi lämmintä mukana! Aamut on hyvin viileitä sekä illat.. Eilen oli vissiin yöllä -2°!!! Aamusin on jotain +10 joka tuntuu hyvin kylmältä..

Tälläistä tällä kertaa, ehkä jotain mielenkiintoisempaa ensi kerralla! :P

<3 Maija

Ei kommentteja: