maanantai 18. kesäkuuta 2012

nothing special under the sun

Hii o hoi. Empäs ole taas hetkeen kirjoitellut.. Vaikka olen mä jotain tehnyt. Kai. Yksi syy mun haluttomuudella kirjoittaa on kuvien puute. En tykkää pistää vain tekstiä, haluaisin aina kuvia. No ei voi mitää.


Täällä on talvi, ollut jo hetken. Se siis tosissaan täällä tarkoittaa kylmiä aamuja sekä iltoja, huomattavasti enemmän sadetta ja ulkona näyttää Suomen syksyltä. Mä olen ehkä ihan iloinen että tuli taukoa kesästä, se oli ihan älyttömän kuuma täällä! Pitkä myös. Joten nautin hetkittäin kun voin laittaa legginssit jalkaan, huivin kaulaan sekä kääriytyä neuleeseen. Mun huoneen lattiat on hyvin viileät, joten karvatossut on ihan must juttu! En olisi uskonut käyttäväni sellaisia täällä, mutta kaikkea sitä joutuu tekemään!


Oon jopa urheillu taas, wuhuu! Mä olen siis tosissaan maailman huonoin urheilemaan, vaikka rakastan ehkä eniten sitä tunnetta kun on vetänyt hyvän treenin. Mä en vain oikein saa itseäni aina liikkeelle.. Joten olen aina ylpeä itsestäni kun saan. On ollut taas ihana olo kun on treenaillut 4-5 kertaa viikossa :)


Oon treiffaillu pariin otteeseen uutta suomityttöä, Maikkia. Ollaan kahvitelty, pyöritty ympäriinsä ja eilen pidettiin Potter leffailta. Tosi mukava tyttö, kivaa seuraa!!


Oon ollu tosi kiltisti. Bilen läksiäisten jälkeen en oo juhlinut kertaakaan! Yksi ilta Clint pyyteli muutamalle niiden luokse, oli kiva olla sen, Idan, Kathrinen ja Andrewn kanssa. Harmi että siellä oli myös ne pari virotyttöä, ne on todellatodella ärsyttäviä!!! Tai ainakin toinen niistä.. Huomionkipeä ja turhan kova ääninen, huoah. Jos niitä ei ota huomioon oli mukavaa.


Kävin vasta tuossa muutama viikko sitten mun hostisän toimistolla keskustassa. Sillä on ihan upea näköala.. Vissiin 32 kerros ja näkymä Swan Riverille. EI VALITTAMISTA! Harmi että oli jo pimeä ja kuvista ois tullu rumia, ihailin sitten ilman kameraa sitä.


Ja kyllä. En ole vielä oikein hankkinut uusia kavereita.. Huomenna olisi tarkoitus tavata yksi au pairi tästä ihan meidän läheltä.. Kattoo miten kahvittelut sujuu ni siinä olisi ehkä yksi kaveri loppuajaksi ;)


Mä tykkään kerta toisensa jälkeen enemmän ja enemmän meidän lähikaupasta. Nykyään suurin osa työntekijöistä moikkailee sekä aina kyselee kuulumisia. Ei ihme, mä käyn siellä joku 3-4 kertaa viikossa!! Mä en tiedä miten tulen tottumaan kauppoihin taas Suomessa.. Ai eiks myyjät rupattele pitkään ja pakkaa mun tavaroita? Mitä häh?!?!


Tässä vähän random juttuja mun elämästä. Paljoa ei tapahdu, aika paljon vietän aikaa kotona. Sinällään hyvä, säästyy rahat ja saan viettää laatuaikaa omassa seurassa (mä tosissaan rakastan yksin oloa...). Oha se vähä tylsää hetkittäin mutta vielä jaksaa. Seuraavassa tekstissä lupaan kuvia!


<3 Maija

Ei kommentteja: