lauantai 9. kesäkuuta 2012

simple things

Tuolla etelän suunnilla on todella paljon viinitiloja ja sieltä kuulemma tuleekin erittäin hyviä viinejä (mä en niistä ymmärrä ja juon tosi harvoin). Mentiin lauantaina tutustumaan pariin eri paikkaan ja ai että ne oli kyllä nättejä. Maisemat oli ihan upeita siellä. Mä en viinejä maistellut, koska suurin osa ajasta meni lapsien kanssa ja ei tehnyt mieli. Mutta mun mielestä on hyvä, että suurimmaksi osaksi paikoissa saa maistella viinejä ilmaitteeksi ilman ostopakkoa! Vaikka vissiin suurin osa kyllä ostaa niitä sitten... Tuolla järjestetään paljon viini kiertoajeluja, mikä on hyvä vaihtoehto porukalle missä kukaan ei halua viettää päivää kuivin suin, hahaha!


Tuolla konttaili sellainen pikku poika joka oli söötti :)


Nättiä

Eläimistä vielä vähän.. Voin kertoa, että oli ehkä yksi upeimmista fiiliksistä parina aamuna.. HERÄTESSÄNI EKA ASIA MINKÄ NÄIN OLI KENGURU!!! Siis kuinka siistiä.. Olenhan mä nänyt kenguruita luonnossa road tripillä joten ei tää eka kerta ollut. Mutta siellä ne oli pikku vilauksia ja sitten se törmäys.. No mut any way, tää oli paljon parempaa! Tuijottelin niitä ihan haltioissani. Parina iltana myös nähtiin ihan lauma kenguja meidän talon lähellä. Siinä oli sellainen aukio ja siellä oli yli 10 pomppijaa. Kuinka siistiä! Tuli mainittuakin, että ei ihan heti koe tälläistä Suomessa :)


Ja myös mun mielestä on aika siistiä, että täällä jotkin papukaijat on ihan "tavallisia" lintuja. Mulle ne on aina ollu joko lemmikkejä tai sitten eläintarhassa olevia, mutta täällä niitä näkee ihan joka paikassa.


Loppuun laitan hyppään vielä kolmanteen asiaan, meidän majoitukseen. Meitä oli tosissaan yhteensä 10 henkeä reissussa (5 aikuista, 4 lasta ja 1 vauva) ja talon tietenkin piti olla kookas.. No sit se tosissaan oli! 4 isoa makuuhuonetta, muutama kylpyhuone, kodinhoitohuone, oleskelutila ja iso avokeittiö+olohuone. Unohtamatta valtavaa parveke/patio tsydeemiä.. Eli tilaa kyllä riitti! Talo oli upea, tosi nätti ja kodikas. Ei ollut valittamista :) (unohdin sitten ottaa ulko kuvia siitä......)


Oho. Ompa pimeä kuva.. No ei voi mittee!



Tykkäsin mun huoneesta kovin!!


<3 Maija

Ei kommentteja: