maanantai 28. toukokuuta 2012

Rough journey

Mun on nyt aivan pakko kertoa mun tän päiväisestä bussimatkasta. Kyllä, kuulostaa hyvin mielenkiintoiselta! Mut tää oli jotain erilaista, ei kovin mieltä kohottavaa..


Olin tosissaan tulossa bodybalance tunnilta kotiin takasin. Treeni oli hyvä ja mieli iloinen. Löysin facea selatessani tän yhden videopätkän. Mä en todellakaan aina kato muiden linkittämiä videoita, ne on niin usein super tyhmiä/tylsiä! Mutta tylsyyttäni katoin yhden videon.. Maailman ihanin kosintavideo! Niitä on youtube täynnä, mutta mun mielestä tää oli paras näkemistäni..


Siis tää on aivan loistava. Sitä vaa voi toivoa, että joskus joku mies näkisi edes hieman vaivaa mun kosimisen kanssa.Toivossa on hyvä elää ;) Mulla nousi ihan kyyneleet silmiin ja en pystynyt lopettaa hymyilemistä, näytin varmasti koomiselta tuijotellessani puhelintani.


Hetki noista fiiliksistä mul iski ihan hirveä suru ja myötätunto. Bussiin tuli isänsä kanssa tyttö, jonka elämä tulee olemaan niin tajuttoman monta kertaa vaikeampaa kun mun ikinä.. Tiedättekö tunteen minkä jälkeen tajuaa kuinka pieniä omat ongelmat on mistä valittaa usein ja mitkä tuntuu muka isoilta? Mulle iski just sellanen. Tajusin että mitä mä valitan läski reidistäni ja puheviastani kun oikeesti ihmisillä on niitä isompiaki ongelmia. Mulla nousi uudestaan kyyneleet silmiin, ihan koska alkoi harmittamaan sen tytön puolesta. Asiaa pahensi mun lähellä istuva poika porukka, ikää löyty 15-17v ja ne tuijotti pitkään sekä monesti. Ja myös puhui siitä. Niin idioottimaista! Annoin niille muutaman pahan katseen koska ärsytti kovin. Tajusin myös kuinka sen pikkutytön elämä tulee olemaan aina yhtä bussimatkaa.. Ihan jokainen matkustaja katsoi sitä useamman kerran. Ihan hitto jokainen. 


Mä vähän veikkaan että tää mun herkkyys johtuu koko tän hetkisestä tilanteesta.. Oon aika yksin nyt. Kaikki on lähteneet ja viimeinen eli Bile lähtee ylihuomenna. Jee. Mut kato kyl tää tästä..


<3 Maija
ps. perjantainen ilta leffassa Byronin kanssa oli loistava, onneksi mulla on vielä se! The Dictator oli yllättävän hyvä, ai että mä nauroin!!
pps. lauantaina olin vahtimassa Jasun entisiä lapsia, aivan ihana päivä! Tytöt on mahtavia tapauksia ja mulla oli oikeasti kivaa eikä edes tuntunu työnteolta!
ppps. lauantaina olin illalla The Deenissä. Bile, Clint ja 2 virotyttöä. Kaiken alku sähläyksen ja hieman surkean fiiliksen jälkeen mulla oli tosi kiva ilta, humalainen ja loistava.
pppps. sunnuntaina muutaman tunnin yöunien jälkeen brunssi koko suvun kera oli ihana, mutta ai että mua väsytti! Voin kertoa, että 4h päikkärit teki aika pirun hyvää.

Ei kommentteja: