tiistai 8. toukokuuta 2012

Perfect Sunday

Tuli taas itkettyä ihan olan takaa tuossa sunnuntai iltana.. Mähän olen nähnyt ihanan Titanicin varmasti ainakin 20 kertaa ja koskaan en ole herkistynyt kummemmin. No mepä mentiin Tiian, Nooran sekä Leen kanssa kattomaan kyseinen elokuva 3D:nä. Koko koti-ikävä ja täällä olo aiheutti varmasti sen, että mä pillitin suuren osan elokuvan lopusta sitten. Eka silmät hieman kostu, mutta ei mennyt kauaa kun posket jo oli märät. Vieressä istuva Noora oli hieman samaa maata.... Titanic ei kyllä petä, kerta toisensa jälkeen rakastan sitä. Harmi vain, että vieläkään Jack ei selviä, vaikka aina mä sitä kovasti toivon...






Sunnuntaina ennen elokuvaa hipsin kaupunkiin missä tapasin Nooran, Bilen ja Andrewn. Päätettiin mennä San Churroon jossa mä en olekaan koskaan käynyt!! Oon kyllä pidempään halunnut maistaa churroja.... Ja nyt sain! Otettiin Nooran kanssa puoliksi ihanan kuuloinen suklaa annos mistä löytyi vähän kaikkea...


Oli muuten hyvä! Mun tuli syötyä liikaa, oon tosi huono makean ruuan kanssa nykyään. Mutta noi churrot oli nameja!!! Pojat joi vissii kaakaot peanut butterilla. Kehuivat kovasti! On kyllä mukavia poitsuja nuo!


<3 Maija


Pimeit leffa tytsyi!

Ei kommentteja: