torstai 24. toukokuuta 2012

in my way

Aivot on jäässä ja juttu ei luista. Onneksi kuvat aina pelastaa! Sekalaisia iPhone kuvia tiedossa...

Töissä sitä näyttää aina hehkeältä.. Bongatkaa taustalta MUUMITALO!

NAMINAMI salaatti. Kurkku-Feta-Oliivi-Tomaatti-Pavun verso/varso-Lohi-Sieni-Siemen. Voin kertoa, että toi oli super hyvää. Lasi maitoa vierelle ja se on siinä, aika super kokki mä oon ;)

Janski <3 Lutukka

Lemppari kanapadan ainekset. Ja siis tietenkin ainahan mulla on yhtä siististi raaka-aineet.. 

Kaunista ai että.. Yksi ilta meidän piti Nooran kanssa viettää sen luona leffailtaa kunnes pojat sotki meidän suunnitelmat...

Meni hetki ja pöytä näytti tältä! Nooran kämppispojat täytti pöydän juomilla ja me alettiin maistelemaan niitä. Eri mixauksia kokeiltii ja oltiinhan me sit poikien kanssa loppuillasta hyvillä mielin. Neitoseni katseli vierestä ja nauroi :D

Tää oli seuraavan päivän aktiviteetti.. Nooran sängyssä KOKO päivä rennoissa vaatteissa. Ei darra mut väsymys!!

Läksiäisten eka tai toka osa. En muista suoraan sanottuna! Ei sillä väliä. Ainut mikä merkitsee on tuo kaunis neitonen tuossa mun vieressä. Helkkari että ikävöin JASUA <3

Äippä on usein tehny täytettyjä paprikoita mitä rakastan. Oon aina kuvitellu et ne on tooosi vaikee tehä.. Otin riskin ja ups ne onki super helppoja! Ja edelleen ihan sairaaaaan hyviä.

Mun lento Balille tais olla turhan jännä.. No oli mulla seuraa, vieressä istuva pariskunta jutteli vähäsen. Mutta tällästä tää yksin lentäminen on..

Onko normaalia syödä viikon aikana 9 tortillaa? Mun ja Nooran mielestä on! Tää blondi on nyt asunu meillä hieman päälle viikon ja kenellekään ei oo jäänyt meidän lempiruoka epäselväksi.. Ne on super helppoja tehä ja aina yhtä hyviä. Ni miks niitä ei sitte söis usein... Tää kuva on tältä päivältä, tänäänkin maistui tosi hyviltä eikä vielä kyllästytä, ei yhtää!

Villit alottelut.. Ei mut lautapelit on ihan loisto keksintö! Pitäisi useammin pelata, mahtavaa ajanvietettä. Harmi vain että nää pelit oli suunnattu kaikki alle 5 vuotiaille.. Ei sillä, meillä oli hauskaa! Nooran kanssa kaikki pienet asiat on hauskoja, kuten kaupassa käynnit! Kenenkään kanssa en ole nauranut ja sekoillut kaupassa yhtä paljon.. Mä en halua että se lähtee ylihuomenna. Jättää mut tänne. YKSIN. Tulee kyl älytön ikävä ja kuka nyt puhuu mie ja sie juttuja mulle..

<3 Maija

Ei kommentteja: