perjantai 4. toukokuuta 2012

Denpasar and Rafting

Toinen BALI teksti


Me jopa saatiin jotain aikaiseksi, vaikka pelkäsin ennen lomaa kaikkien päivien menevän vain aurinkoa ottaen ja iltojen juhlien. Yhtenä päivänä vuokrattiin poitsujen kanssa skootterit ja huristeltiin Denpasariin. Tuollahan on perus Aasia meiningillä aika hullu liikenne, joten mä ihan ilomielin hyppäsin Jeroen kyytiin enkä edes harkinnut ajamista ite. Mun kuski oli kyllä vähä huimapää, mutta minuuhan se ei haitannu! Hirveän paljoa ei ite kaupunkiin tutustuttu, ei siellä mun mielestä näyttäny olevan hirveästi mittää. Ajeltii, syötii ja ajeltii, se oli aika ihanaa.


Yllättäen Jasu löysi tyttöjen kypärän..



Happy me



Priva kuski!

Toinen asia mitä tehtiin oli koskenlasku!! Se on asia mitä oon halunnu tehä toooosi monta vuotta. Oon aina miettiny, että kumpa pääsisin.. Ja nyt pääsin!! Mentii Jasun ja Robinin kanssa kolmistee. SE OLI IHAN SAIRAAN KIVAAAAAA ! ! ! ! Vähä pelottavaa, mut tosi kivaa. 16km lenkki tehtii ja apuna/oppaana oli mukava paikallinen (mentii kyllä siis ihan järjestön kautta..). Maisemat oli loistavat ja seura älyttömän hauska. Loistava päivä!




"jos mä kaadun, sä kaadut" <3

Tälläsiä maisemia oli ilo katella


Muuten käytettiin sitten päivät shoppailuun.. aurinkoon.. hengailuun.. Rentoa oli kyllä!!!!


<3 Maija

Ei kommentteja: