tiistai 22. toukokuuta 2012

back to myself

Vaikka olen viihtynyt mainiosti blondina on mielessä pyörinyt hiusten värjääminen jo jokunen tovi.. Moni on sanonut, että ei saa värjätä mutta yhtälailla on kommenttia tullut kuinka pitäisi jo värjätä! Eilen sitten päätin, että yhden vaiheen on loputtava. Pihinä hipsasin kauppaan ja illalla värit päähän Nooran avustuksella. Tämä kyseinen neiti on yksi kenen mielestä en olisi saanut värjätä hiuksiani ja se melkein kieltäytyi hommasta... Lopputulos on tietyssä valossa punertava, mutta suurimmaksi osaksi ihan tuttu ja turvallinen ruskea. Pyörittelin eka mielessä vaaleampaa, mutta aika tummahan tästä tuli. Ei haittaa. Vaikka kuinka näytän kalpeammalta tuntuu heti jo paremmalta. Kyllä tämä on mua. Kiva tietää, että jos joskus haluan blondiksi sopii sekin hyvin!!





Kampaajallahan mä en koko aussi aikana ole käynyt.... Tiedän, että aika olisi mutta kun pelottaa sen hinta. Täällä kaikki on niin kallista! Latvat on kuolleet aikoja sitten ja mistään kerrostuksesta ei ole tietoakaan. Ehkä mä tässä joku päivä saisin aikaseksi mentyä..

2 kommenttia:

Dashanti kirjoitti...

Joo kyllä ihan iteltäs näytät nyt!<3 MISS YA!!!!!!!!!!!!!!

Maisu kirjoitti...

Oon samaa mieltä,ehdottomasti! miss you toooo <3