sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Probably Perth's best neighbourhood bar

6 viikko lähestyy loppua. Viikot kuluu kuin siivillä. Mitäs mun viikkoon kuuluikaan, hmm.. Töiden lisäksi näin Jasua, vietin leffailtaa saksalaisten kanssa (Bran nue dae oli OUTO), otin hieman aurinkoa, kävin ekaa kertaa Claremont Hotellissa sekä Club Bay Viewssä, olin Janikan kanssa kunnolla ulkona, babysittasin poikia sekä vietin mukavan brunssin. Oon ollu ihan hirmuisen väsynyt, tääl on satanu aika paljon ni veikkaan sen johtuvan siitä. Nyttenki oisin ihan valmis nukahtamaan vaikka nukuin hyvin viime yönä. Aika mälsää tälläinen. Mun sunnuntai aamu alkoi kyllä kivasti, käppäilin Heiken luokse ja Paula oli tehnyt ihanan brunssin siellä, ah!! :)


Torstaina tosissaan lähdin samaisten saksalaisten tyttöjen, Heiken ja Paulan kanssa Claremont Hotelliin. Must on hassua kuinka täällä joitakin baareja kutsutaan nimellä Hotel. Ja sit taas hotellit on myös ihan hotelleja. Funny. Piti mennä ihan parille mutta se hieman venähti... Täällä myös nightlife kulttuuri on tosi erilainen. Jengi menee baariin suurimmaks osaks jo ennen 10. Tuollakin oli aikalailla porukkaa vaikka oltiin siellä jo 8.30. Oli oikein mukava ilta ja halpakin vielä, mitä mä käytin noin $20 yhteensä :P Aika mukavaa kun ekojen juomien aikana saatiin seuraa ja sitten olikin peli menetetty vain parien suhteen, tequilaaa. Ja joku tarjoamassa juomia. Tosissaan vielä kun seura oli oikeasti mukavaa niin oli ihan loisto ilta!! Jatkettiin vielä viereiselle clubille ja vaikka niiden ystävä en olekaan oli ihan suht mukavaa. Tanssinkin jopa molemmissa paikoissa.... Mä oon tosi pettyny kyl ausseihin. Tai siis.. Mä aattelin et tääl on TOSI paljon sellasia hengailu baareja, beachbaarei mis ihmiset on rennosti thongseis ja yms. Mut ei. Tääl on hemmetisti clubei mihin on tosi tarkat dress coodit. Ne on törkeen täynnä, juomat on kalliita, musa liian koval ja tytöt näyttää tosi halvoilta. Ihan oikeasti.. Näiden tyttöjen yleinen pukeutumistyyli.. Mekot on HIEMAN lyhyitä. Mä olen mummo pukeutumistyylini kanssa. Tälläsenä mekkojenvihaajana myös harmittaa ettei voi mennä farkuis mihkää,plaa. Mä oon pettyny ausseihin. Muttamutta. Torstaista vielä. Heike lähti jo aikasemmin kotio ja me sitten Paulan kanssa jaettiin taxi kotiin. Hieman hihitytti ja aamulla oli kyllä väsymys. Ei mitenkään darra, hirveinen väsymys vaa! Sellaset 3h päikkärit maistu NIIN hyviltä. Kuvat kertokoon lisää :)



The shy one, Paula, meee ja Heike

MOVEMBER




<3 Maija
ps. nukuin kirjottelun välissä sellaset yli 2h päikkärit, tänää illalla ei heti sitten varmasti väsytä....

Ei kommentteja: