maanantai 7. marraskuuta 2011

Welcome on board!

Elikkä. Perjantaina helpon työpäivän jälkeen sain Jasun sekä Janikan luokseni. Kaupassa käynnin jälkee pistettiin itsemme näteiksi. Villeinä myös minä heitin korkkarit jalkaan, laukkuun tosin sujautin balleriinat mitkä tuli tarpeeseen!! Pakkelit naamaan ja eikun menoks!

Synttärisankari Jasuliini

Oltiin tosissaan lähdössä juhlimaan Jasun 20-vuotis synttäreitä. 

Jasu ja Janika

Treffattiin keskustassa kaktuksella neljäs finski, Taiju. Siitä nopeasti kipitettiin rantaan ja botskille. Mä olin tosissaan vaihtanu balleriinat jo keskustan juna-asemalla koska ne on liian isot, kannoimpa niitä sitten kädessä.... Oltiin varattu dinner cruise ja löydettiin onneksi meiän laiva nopeasti. Laivalla oli buffetti ja ilmaiset juomat. Ruoka oli hyvää ja viini maistu. Ilta oli toooosi kiva, mä ainakin pidin :)

Ei ihan mun partyt kyllä....

J+T

Miehet ei vaan osaa ottaa kuvia.. Koko porukka :)

<3

Girls girls..

Laivalla soi ihan tajuttoman hyvä musa, en kestä. Tai siis. Kun täällä clubeissa soi kuulemma ihan paska musa. Ja ainaki sillä kertaa ku mä olin ni tämä piti paikkansa. Ihan huonoa musiikkia. Laivan DJ oli tosi hyvä, ah. Syötiin kaikki ihan liikaa, buffet on petollinen! Risteily kesti 3h, oli ihana nähä Perthii mereltä yöllä. Toi keskusta on NIIN upea kaikkien valojensa kanssa. Joka kerta kun ajan kotiin esim Jasulta yöllä ihastelen niitä pilvenpiirtäjiä sekä hienoja valoja. Kotimatka sujui hyvin lukuunottamatta poliisien pysäytystä. Ei pidä ajaa ilman valoja yöllä, hahah! Täällä ei tosissaan oo pakko pitää valoja päivällä kun ajaa niin monissa autoissa ei mene valot automaattisesti.. No muistetaan tämäkin tosiasia tästä eteenpäin!

Olipa kiva ilta kokonaisuudessaan ja toivottavasti Jasulla oli mukavat synttärit. Uskoisin niin :)

<Maija
ps. seuraavassa tekstissä juttua villeistä synttäreistä sekä perheestäni täällä ! ! !

2 kommenttia:

Dashanti kirjoitti...

Maijalla korkoa kintuissa apuva ! ;)) <3

http://dashantilife.blogspot.com

Maisu kirjoitti...

Vaikea uskoa todeksi I know ;)