keskiviikko 11. tammikuuta 2012

You are one big mistake.

Tosi vaikeeta alottaa kirjoittelu tauon jälkeen. Jotenki. Netti on kyllä ollu toiminnassa mutta en oo saanu aikaseks kirjotettua jostain syystä.. Mun valokuvaaminen on vähentyny mikä on aika kakka. Mut sit oon tajunnu, että vietin kauheesti hetkii kameran takana ja nykyää elän enemmän siinä hetkessä. Tai jotenki. Ei oo sama elää tapahtumia linssin takana, siihen käyttää paljon energiaa. Ni epäonneksi kuvaaminen on vähentyny ja tilanteista nauttiminen ilman kuvia lisääntyny :) Elämässä on tapahtunu taas kaikenlaista mm


- joulua vietettiin kahteen otteeseen, niin 24 kuin 25 joulukuuta. Molemmat joulut oli aivan ihanat.

Poijaat :)

Perus joululookki.....


:)

-26.12 eli boxing day me vietettiin botskilla. meitä oli 9 hengen porukka ja ai että oli mukava päivä! Mentiin carnac islandille ja näin hylkeitä !!!! Snorklausta, aurinkoa, hyvää ruokaa, ihanaa seuraa ja uintia. Illalla olin Heiken kotona grillijuhlissa missä oli paljon ihmisiä, hyvää ruokaa ja kiva tunnelma. Näin myös Paulan<3 ekaa kertaa sen roadtripin jälkeen. Loistava päivä.

Ihana JJ :)


Letkeetä!

Viimeinen kuva mun rakkaasta hatusta. RIP.

Heiken ihana Izzie.

Heike rakastaa rapui.... Or not, hahaha.

- 2 yötä ja 3 päivää botskilla. Meidän perhe ja grandad. Rottnest. Ihanaa oli, rentoa. Otin tosi paljon aurinkoa ja olin punanen ku rapu, haha! Ilmat oli nättei, ruoka hyvää, kaikki meni hyvin ja otin rennosti. Torstaina eli vikana päivänä botski täytty ja meit oli 20 ihmistä...... LIIKAA !! Mukavia ihmisiä kaikki mut se oli liikaa, en vaa jaksanu ja halusin vaa pois. Onneks pääsin pois ja torstai ilta meni Paulan kanssa Claremont hotellissa. Muutamat vaihtu tosi moneen ku löyty tarjoajia, hahaha. Jatkot ja taxilla kotio, hyvä ilta.



Maailman nätein auringonlasku


Mitä täs tapahtuu....

<3 Paula

- vuosi vaihtui mutta siitä oli kuvia edellisessä postauksessa. Vietin sen tosissaan Paulan, Nicolen, Josin, Josien, Ashan ja Laurenin kanssa. Heike rukka oli niin kipeä ettei voinut osallistua :( Oli kansainvälinen ja ihan loistava nye. Löyty saksalaist, kanukkii, brittii ja tanskalaist. Oltiin maksettu 95 dolskuu ja saatiin juoda 12 asti rajattomasti. No me juotiin.. Ei oltu kukaan överi humalas mut sellasis kivois pienis. Oli loistavaa :)

- elämä on menny eteenpäin ja mä oon nauttinu elämästä.

- viime maanantai ilta oli yks parhaista. Paula tuli tähän meille eka. Pakattiin mukaan viltti ja hieman olutta. Haettiin Chelseast pizza ja käveltiin rose gardeniin. Syötiin, juotiin hieman ja nautittiin. Oli vaan kiva fiilis. Ilta oli lämmin ja seura loistavaa. Ah.

- ainii. Pikkujuttu kuin LASKUVARJOHYPPY kävi tossa myös. Kirjoitan siitä paremmin kun saan Paulalt ja Josielt valokuvia. Mut voin kertoa.. MAAILMAN SIISTEINTÄ ! ! ! ! !

-valokuvia on kertyny mun aussi kansioon 2 342. Jos eläisin kuten ennen kuvia olisi varmasti puolet enemmän. Kaduttaa silleen, mutta jotenkin ei. Ne mitä haluan muistaa pysyy mun pään sisällä vaikka valokuvia ei olisikaan :)

<3 Maija
ps. Sori äippä jos mun blogi mukamas käsittelee liikaa viihdettä.... Se on osa mun elämää täällä ;) Ja älä ota kuvia liian vakavasti.

Ei kommentteja: