lauantai 21. tammikuuta 2012

Moonlight Cinema

Tällä viikolla 3 kertaa käyny leffassa, en valita se on kivaa puuhaa. Torstaina näin pitkästä aikaa Byronia ja käytiin kattomassa ah niin ihanan sekä karismaattisen George Clooneyn tähdittämä Descendants. Mun mielest Clooney on ihan tajuttoman komea ikäisekseen, ei siitä pääse yli eikä ympäri. En mä valittaisi jos mun mies näyttäis samalta meidän ollessa 50 vuotiaita. Sil on aina pilke silmäkulmassa ja ohan se hemskatin loistava näyttelijä. Elokuva oli aika surumielinen mutta mä pidin. Koskettava ja hyvä. Oli myös ihana nähä Byronii koska ei olla aikoihin tehty mitään yhessä.


Tossa muutamisen hetkeä sitten olin elämäni ensimmäistä kertaa ulkoilma elokuvissa. Se on asia mitä oon odottanut siitä asti kun luin Nooran blogista (terkkuja vain siihen viereiselle sängylle) kyseisestä ajanvietteestä. Se ei siis ole sellainen jenkkileffojen tyylinen teatteri mihin ajetaan autoilla ja katotaan siitä (vaikka niitäkin löytyy ainakin yhdestä Perthin lähikaupungista..) vaan ihan vain iso nurtsi alue isolla screenillä. Siellä voi vuokrata bean baggei tai sitten tuoda retkituoleja tai ihan istua maassa viltillä. Omia eväitä saa ja pitää tuoda sekä omat juomat tietty (tuolla saa muuten juoda alkoholiaki, ihme ja kumma :D). Voin kertoa.. Maailman paras leffakokemus. Mä tykkäsin NIIIIN paljon. Asiaa paransi a) seura (Paula, Heike ja Nina (mukava tyttö kenet tapasin ekaa kertaa)), b) hyvät eväät (löyty hedelmää, popparii, cup cakes, viinii...), c) loisto ilma (KUUMA!!!) ja d) mun mielestä tosi hyvä leffa (New Year's Eve jossa erittäin kuumaksi kasvanut Zac Efron). Mä en ehkä olisi välittänyt kyseisestä leffasta NIIN paljoa ellen ois kokenu sitä just King's Parkin ulkoilmaleffassa. Olisin mä tietty silti miehiä kuolannu ja ollu lääpälläni romantiikkaan, mutta aika basic leffahan se oli. Kokonaisuudessaan ihan loistava perjantai ilta tosissaan :) Mä en muute koskaa oo käyttäny noin paljoa sulkuja ku tässä tekstissä...... Well who cares. Odotan jo seuraavaa kertaa kyseisessä paikassa, en malttais odottaa. Aliisa tietää jo mitä odottaa ;)


Nätti Paula

Ihan loistoa <3

<3 Maija
ps. kaksi miestä HYVIN eri ikäluokista, mutta molemmat iskee omalla tavallaan !!!



Ei kommentteja: