sunnuntai 22. tammikuuta 2012

I believe I can fly

Sunnuntai 8 tammikuuta 2012. Yksi mun isoimmista unelmista toteutui vihdoin ja viimein. En edes muista milloin ajattelin lentokoneesta hyppäämistä ekaa kertaa. Sen tiedän että monia vuosia sitten. Se on pyöriny monesti mielessä ja kun viime kesänä Aliisa hyppäsi päätin että nonii nyt mäki sen teen! No empä saanu aikaseks syistä tai toisista.... Sitten aloin pyörittelee asiaa mielessä täällä. Mikä oiskaa parempaa ku hypätä Ausseissa. Sain Heiken ja sitten vielä Rachelin kimppaan mun kanssa. Päätettiin päivä ja eikun odottelemaan. Taidettii 2-3 viikkoa ennen ajankohtaa varata se ja sitten alkoi jännittävä odotus. No kuten täällä koko ajan, aika meni hirmu nopsaa. 


Suunnattiin Perthin lähellä sijaitsevaan pikku kaupunkiin yhdessä Heiken, Rachelin ja meidän valokuvaajien Paulan sekä Josien kanssa. Ajomatkalla oli pientä jännitystä ilmassa, sellasta kivaa. Paikan päällä odottelua ja odottelua. Sitten hieman kuivaharjoittelua ja opastusta. Puvut ku laitettii päälle ja tavattii hyppääjä kaverimme (mä hyppäsin hieman vanhemman, ihan älyttömän mukavan miehen kanssa kuin nimeltään Don) alko jännittää. Me kaikki otettiin hyppymme ja koko prosessi videolla, kyl näkee mun jännityksen siinä videossa! Lentsikassa jännitti super paljon ja no siinä vaiheessa kun näin Rachelin katoavan lentokoneesta ja tajusin olevani seuraava en voinu muuta kuin kiljua. Mä kiljuin varmaa koko sen freefall ajan. Maisemat oli huisit ja se tunne sanoin kuvaamaton. Se pitää kokea, sitä ei pysty selittää. Maailman vittu siistein fiilis ! ! ! Ihan oikeasti. Niin mageeta ja käsittämätöntä ja siistiä ja hullua. Mä kannatan että jokaisen pitäis tehä se, niin kivaa ! Loppuaika meni maisemia katellessa ja hieman varjoa ohjattaessa. Ja maisemia katellessa. Laskeutuminen meni hyvin ja olin NIIN innoissani. Pompin ja nauroin vaa, mahtavaa. Kaikki meni hyvin ja oli loistoa, huh. Tätä seurasi pieni hetki Yorkin keskustassa, ruokaaaa. Sitten haettii videot, tsekattii ne ja eiku kotio. Olin koko loppu päivän iha fiilareis hypystä, haha. Kuvia kuvia tulee NYT.


Don oli hauska kaveri !!


Upeeeeeeta :)


Valokuvaajamme

<3 Rachel


:)

York



Loppuun vielä pikku asioita mitkä on saanu mut vielä enemmän iloiseksi lähiaikoina...

- Harbor Townin kebab paikan myyjä antoi mulle veden ilmatteeksi
- Eilinen hauska ilta Nooran kera Subiacon Red Sea clubilla
- Se ulkoilmaleffa...
- Tän iltainen dinneri Heiken luona
- Ilma
- Alle 3 viikon päästä saan ihania vieraita
- Miehet

<3 Maija

1 kommentti:

Dashanti kirjoitti...

COOOOOOOOOL MAIJA! :))