maanantai 19. syyskuuta 2011

10 päivää Suomessa

Mun aivot lyö ihan täysin tyhjää tällä hetkellä. En voi vieläkään oikein tajuta, että mä oikeasti olisin lähdössä Australiaan. En tiedä oonko hoitanu läheskään kaikkea ja mitähän ihmettä mä pakkaan mukaan. Mulla iski pienoinen ahdistus, ihan yhtäkkiä. Tähän mennessä oon pysyny tosi rauhallisena ja en oo panikoinu ollenkaan, nyt iski :/ Tiedän, että ei pidä panikoida ja kaikki menee hyvin, mut silti. Äää. Ja jotenki vieläki on kauhia pelko, että "apua en saa kavereita ja mun vuos on huono jne" vaikka kuinka kaikki toitottaa tälläsen olevan turhaa. Ahdistusta lisää vielä se, että kaikki ei mennykää putkeen ja aika varmasti mua ei kukaan ole vastassa lentokentällä. Eihän se maailmaa kaada, mutta aina on ihana jos joku odottaa siellä ovien toisella puolella :)


Tänään oli taas jäähyväisiä, outoa edelleen. En mä tälläiseen ole tottunu. Koko viikoks ois taas kaikkea edessä, on hyvä pitää ittensä kiireisenä ni aika menee nopsasti :) Joka päivälle ois eri kaveria tiedossa, ihanaa. Joka päivä tulee nähtyä varmasti Aliisaa mikä lämmittää mieltä paljon. Myös se, että Aliisa ja meiän äitit on melkeinpä jo varannu matkat Australiaan tekee mun mielen iloiseksi, se ois maailman hienointa. Nää ihmiset myös tuntien se tulee tapahtumaan!! Viikonloppuna ois läksiäisten juhlimista. Perjantaina juhlitaan Bilen kanssa yhdessä, se lähtee myös Ausseihin reissaa ja tekee töitä :) Silloin tulee olemaan ympärillä paljon ihania ihmisiä, rakkaita työkavereita. Hauskaa tulee varmasti olemaan. Itkuilta ei välttämättä vältytä tosin... Lauantaina ois tarkotus juhlia myös läksiäisiä, missä ja oikeastaan kenen kanssa, se ei ole vielä varmaa. Meitä on tyttöporukka ainaki lähdössä joten hauskaa varmasti tulee olemaan :)


Olisi tosissaan enään 10 päivää jäljellä Suomessa, hui. Tai siis. Toi on oikeasti hyvin lyhyt aika. Nyt aika tuntuu pitkältä ja että päiviä on hyvin jäljellä, mutta tiedän ajan menevän nopeasti ja kohta alkaa pahin panikointi. Sen tulee aiheuttamaan pakkaus. Asiaa ei auta, että oon tän vuoden aikana ottanu sen 15 kiloa lisää painoa ja mitkään vaatteit ei istu, hienoa. Elämän muutos ois hyvä alottaa samalla ku saavun Ausseihin. Mitä mä pakkaaaan, apuvaa. En mä osaa!!! Hirveän ihanaa.


(Haluaisin jo muuten paljon kuvia tänne, tää ei tunnu omalta ku niin iso osa mua puuttuu täältä. Valokuvat. En tiedä hienompaa asiaa kuin valokuvat, rakastan niitä. Ja ne puuttuu täältä. Outoa. No sen lupaan, että valokuvat ilmestyy viimeistään kun pääsen aurinkoon ottamaan niitä)


Yhden viimeisistä illoista aion aika varmasti viettää Aussiessa. Mikään paikka ei sovellu yhtä hyvin ku se. Tyttöjen kanssa ollaan tiistaina, pari yötä ennen lähtöä, menossa syömään yhdessä. Ruuan jälkeen mikä olisikaan parempaa kuin pari siideriä lemppari paikassa. Ei mikään. Parasta on myös fakta, että kohta mun ei tarvi vaan käydä Helsingin Aussiebaarissa, mä oikeasti pääsen oikeaan Aussibaariin. Hullua.


<3 Maija

Ei kommentteja: