tiistai 13. syyskuuta 2011

2 viikkoa...

Mä veikkaan, että tää blogi tulee ole huono idea. En kummiskaan jaksa/muista/ehi kirjotella ja sit sit sit on iha tyhmää. No yritys on kova. Australiaan lähtöön ois sellaset 2 viikkoa ja no minul ei oo voimassa olevaa passia, viisumia eikä lentoa. Perhe on joka odottaa siellä ja sänky mihin pääni laitan. Silti ajatus, että oon ihan kohta toisella puolella maapalloa on absurdi. Vielä oudompaa on, että aion olla siellä vuoden. VUODEN. Oon ennen tätä ollu korkeintaan lomalla parisen viikkoa. Pisin lento minkä oon kokenu tais olla Panama (13h) ja oon yksin lentäny vaan Englantiin, en sen pidemmälle. Ni mua ehkä hieman jännittää tuollainen 25 tunnin lento parilla välilaskulla. Huhu. Taidan pitää tän lyhkäsenä ekana kirjoituksena, en jaarittele enempiä. En voi muuta sanoa ku että jännittää!


<3 Maija

Ei kommentteja: