tiistai 27. syyskuuta 2011

Läksiäisiä

Viikonloppuna tuli juhlittua pariin otteeseen tosissaan läksiäisiä. Perjantaina suuntasin Ruusulan Keilahallille missä oli pelailemassa Bile, Katja, Aino, Sara, Samppa, Libis ja Mikael. Hetki siellä ja uno juoma. Shitten otettiin matkaan bussipysäkiltä Aleks, Sheila ja tyttökenennimeäenmuista. Sekä Hilla, Veera ja Viivi pari pysäkkiä myöhemmin. Matka oli kohti Kaivokselaa, meiän kaverin Allun baaria. Nää oli tosissaan työkaveri läksiäiset, mun ja Bilen yhteiset. Meitä oli tosi iso porukka liikkeellä, ihan älytön jengi. Rakastan mun työkavereita niin paljon. Ok, entisiähän ne on. Ollu jo pidempään. Mutta aina sydämessä ne on mun työkavereita. Ollaan aikamoisia juoppoja ja meillä on aina kivaa yhdessä. Ollaan ton porukan kanssa niin hyviä kavereita nykyään, että ei onneksi oo mitään draamaa. Muutamat itkut tuli loppuillasta Motelletis, mut se on sellasta hyvää ja välittävää draamaa :) Saatin Tompalta ihan loistava läksiäislahja. Kertakäyttökamera! Innostuttii Bilenkaa siit nii paljo et käytii viereiseltä Ärrältä ostamas kaks lisää! Voin kertoa, oli nii upee ja jännä fiilis hakee ne tänää. Niin erilainen ku digikuvis. Ihana miten ei voinu tietää onks ykskään onnistunu ja millasii ne oikeasti on.. No ne oli aika humalaisia mutta ihania!! Otettiin tosissaan 3 kamerallista kuvia ja sitten puhumattakaan niistä digitaalisista mitä kaikilla oli. Sain Martinalta maailman ihanimman läksiäislahjan minkä vittusaatana kadotin! Tai mä en kadottanu.. Se kiersi ihmisiltä toisilla ja no jäi jonkun kädestä johonki :/ Se oli albumi mis oli kuvia esim mun 20-vuotis synttäreiltä ja meidän upealta Viron reissulta. Kuvia ihanista Rokkarilaisista. Ja sitten tyhjiä sivuja mihin ihmiset oli kirjottanu mulle kivoja juttuja. Ja nyt en tiedä missä se on, meinaan itkeä koska mua harmittaa se. Jos kehtaisin oisin Martsalle, et hei tee uus ja lähetä Ausseihin. Mut ei se oo sama ja en mä ikinä kehtais :D Jos luet tän Martina ni tiedät mitä kelailen tääl, hihi. Pus. Allun baaris oli tosi kivaa ja oli ihana, että Jereki tuli, ah. Mä nautin ja mul oli hauskaa. Halailin ja pussailin paljon. Otettiin taxi Motellettii mis oli kans tosi kivaa! Baari oli semi tyhjä, muttakun meit oli lähes 30 ni eipä tuo haitannu. Se oli vaa hyvä mun mielestä, pystyttii istuu ja viettää hyvin aikaa yhes. Otettin kuvia paljon ja oli ihanaa. Olin aika humalassa ja niin oli moni muuki. Loppu hyvin kaikki hyvin. Rakastan Rokkarilaisia.
Jee happy


Veeramuru


SusuPusu


Normaalia. Veera ja Sheila


Aleks vissiin tykkää mun pusuista..


Mun blondit. Ludde ja Sara


Lauantaina oli ihan hirveä olo, ihan älytön :D Jos kyseessä ei olisi ollu mun omat läksiäiset en ois lähteny juhlimaan... Olin varannu osan meiän yhestä paikallisesta, Britanniasta käyttöön. Pelkäsin ettei sinne tulis ketään koska pistin kutsua läksiäisiin joku 5pv aikasemmin. En iha ollu valmistautunu ku mikää ei ollu varmaa ja on ollu niin kaikkea mietittävää. Onneks pelko oli turhaa ja sinne tuli enemmän ku odotin, ah. Itse saavuin tyylikkäästi myöhässä 30min koska Aliisa hieman nukku pommiin. Muutama ihminen oli kerenny tulla jo, hups... Paikalla oli ihania ihmisiä paljon, ihanaa. Oli porukkaa ketä en oo nähny niin paljoa lähiaikoina ja sitten oli myös läheisempiä. Kaikki keskenään. Muista en tiedä, mutta mulla oli äärettömän hauskaa. Keskustaan lähettiin Aliisan, Aten, Mariannan, Laten ja sen kahen kaverin kanssa. Mentiin Swengiin missä mä ihme ja kumma en oo koskaa ollu! Löydettiin ihana Pauliina ja sen kaveri katras :) Vade tuli kans ja mentiin sisää. Mä yllätyin, se ei ollukaa nii paha ja kauhea ku oon aina kuvitellu. Jopa ihan jees. Saatto myös johtua siitä, että tähän mennessä ei huonosta olosta ollu tietoakaan enää ja jotain hyvvee oli maistunu. Sisältä löydettii Perttu, Max, Ville ja Santtu. Tuli Jode, Eetu ja Juhoki illan mittaan. Sekä Sartsa, Atte, Leksa, Sami, Roope, Joonas, Sasu ja Zaki. Oli hauska ku oli paljon tuttuja ihmisiä, ei tullu yksinäisiä hetkiä ku koko ajan bongas jonkun! Me tanssittiin ja laulettiin PALJON. Mä en oo kova tanssimaan mutta joskus se on aika hauskaa.... Ihanaa oli myös että ihana veljeni tuli käymään tyttöystävänsä kanssa. Aij että. Tajus kyllä illan mittaa kuinka ikävä ihmisiä oikeasti tulee. Mein ilta jatku Vadella joka asuu ihan siinä vieressä. Osa sammahti heti ku päästii sinne ja me vedettii Joonaksen kanssa pahoja shotteja. Oli villit jatkot tosissaan, kuunneltiin youtubesta biisejä ja jauhettiin kaikkea. Mut kivaa oli :) Jossain vaihees lähti herkistely biisit soimaa, se oli aika mielenkiintosta. Mutmut. Sit poijaat lähti ja me otettiin Aliisan kanssa taxi. Nukkumaan siinä puol 8 aamul ja seuraava pv meni koomatessa. Ja sit iski flunssaa, kipeillessä.


Ainut kuva Britasta minkä sain käsiini. Roosa


Aliisa ja Vade

Voi poijaat.. Atte, Sasu ja Leksa

Paras. Aliisa.

<3 Maija

Ei kommentteja: